Kat vermist

Discussie in 'De lounge' gestart door Esthertje, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Al vanaf vrijdag is onze kat Turbo weg, wie weet, wie ik nog meer kan bellen dan alleen de dierenambulance voor informatie?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het plaatselijke asiel? Is de kat getattoeerd, of gechipped? Briefje ophangen bij de supermarkt/dierenarts.

Sterkte, hopelijk is Turbo snel terecht1

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ja, hij is gelukkig gechipt was ook het eerste wat ze vroegen bij de dierenambulance! Hij is ook gecastreerd een aantal jaartjes geleden!

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    pppffff dat had ik tijdje terug met mijn twee katten.. gelukkig waren ze volgende dag al terug.. dat zal bij jou ook gebeuren! :)

hoe lang had je ze al?

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Even op amivedi.nl kijken. Daar staan heel veel katten op die gevonden zijn. Je kan je kat er ook als vermist opgeven.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stichting Amivedi is inderdaad heel behulpzaam. Toen onze poes kwijt was hebben ze echt hun best gedaan!
    Hopelijk komt Turbo snel weer terug!

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij word in september 8, en we hebben hem ook al 8 jaar!

Ik zal is gaan kijken op amivedi!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh! dat is zo vervelend je kat weg! wij hebben dat ook een aantal keer gehad en waren steeds doodongerust!

ook al is hij gecastreerd, het kan toch goed zijn dat ie achter de vrouwtjes aanzit! onze kater bleef eens 6 weken weg en kwam toen ongeschonden weer terug!

9. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    amivedi is heel goed om hem daar als vermist op te geven (zeker als hij gechipt is), deze staan namelijk in contact met de dierenambulance, politie , dierenartsen en asiels.

Ik heb mijn katten altijd weer zelf terug gevonden door in de avond of vroeg in de ochtend met een bakje voer te rammelen op straat en tegelijk de naam te roepen.
    Maar ik heb binnenkatten! deze blijven gelukkig lang in de buurt cirkelen daar waar ze ontsnapt zijn.

hopelijk is hij weer snel terecht!

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeetje wat balen voor je!

geef in ieder geval niet snel de hoop op.. mijn kat die kwam pas na 2 weken weer broodmager terug!

kan zijn dat hij in een schuur bij iemand zit en dat diegene hem perongeluk opgesloten heeft!

Veel succes!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    even het asiel bellen inderdaad. De kat van mijn zusje was ook al ruim 1 week vermist en na flijers en zoeken belde ze de dierenambulance en asiel en wat bleek haden ze een kat gevonden die aan de beschrijving voldeed maar helaas die was doodgereden en aan de kant van de weg gegooit :(. een vriend van haar is gaan kijken en het was haar inderdaad. ze heeft een plukje haar gekregen en het halsbandje als aandenken en heeft er echt een rouwtafeltje voor. Katten worden bewaard bij het asiel voor een gezammelijke crematie en. hopelijk is je kat alweer terug of wordt hij snel gevonden.

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij is nog steeds niet terug, ik heb nu vanmorgen de dierenbescherming en regionale ambulance gebeld! vanmiddag ook het asiel en amivedi, maar helemaal niks :(

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mijn kat is ook kwijt. Sinds afgelopen zondag :(

Ik heb het eerst gemeld bij Amivedi.
    Toen briefjes bij 3 huizenblokken naar binnen gedaan of ze in de schuur willen kijken of ze opgesloten zit.
    Ik heb flyers opgehangen in de wijk.
    Ik ben langs het asiel gereden (ga liever langs dan te bellen, er is weinig structuur in de dierenopvangbranche is mijn ervaring).
    Ik heb de dierenambu nu 2 keer gesproken.
    Ik heb de dierenarts gebeld.
    Ik heb in de schemering een wandeling door de wijk gemaakt, al roepend.
    Ben met de hond langs de weg gelopen (als ze onder een struik ligt vind hij haar wel).
    Ik ben vannacht een bouwterrein opgeweest omdat iemand haar daar gezien dacht te hebben.

Wellicht heb je er wat aan. Hier heeft het nog niet geholpen helaas. Ik blijf maar hopen dat ze weg is omdat maandag mijn vliezen braken en ze de bevalling "aanvoel" of zoiets. Grootste angst is dat ze ergens in een schuurtje opgesloten zit. Met deze hitte kan dat nooit lang goed gaan :( .

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Esthertje, ik weet niet waar in Haarlem je woont, maar volgens mij werken daar huldiensten die contact onderhouden met zowel Zandvoort als Hoofddorp. Heb je beide asiels gesproken?
    (weet het niet helemaal zeker hoor)

15. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    In de transvaalbuurt, en die staat alleen in contact met Zandvoort tenminste dat vertelde ze tegen mij, ze was niet zo vriendelijk en hadden het druk dus ik moest maar een mail sturen!

Maar ik heb meneer net gesinaleerd op het schuurdak van een paar huizen verder, ik denk dat hij aan het genieten is van het mooie weer, pffffff sukkel :evil:

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou dat scheeld weer.het is hier ook nog wel eens voorgekomen hoor jij maakt je meestal drukker als het dier zelf.

17. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Dat is waar :D

Moaatje, ik hoop voor je dat jij ook weer snel je kat zal vinden, zie maar het heeft hier ook 5 dagen geduurd! en succes met je bevalling ;)

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Jeeeeeee :whistle: , wat fijn dat ie weer terecht is :thumup: .
    Ik blijf hier afwachten. Morgen ingeleid bevallen :rolleyes: . Als het 5 dagen duurt komt ze dan van het weekend gelijk met mij weer thuis :D .

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh Moaatje, nog steeds bezig? En de kat nog steeds niet terug... Wat een stouterds zijn het toch af en toe he? Ik hoop dat ze een voorbeeld neemt aan Esthertje haar kat hihi.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat ie weer terug is :):)

Deel Deze Pagina