Ik hoop het ook. Ik word er in elk geval blij van dat er nog katten spontaan na 5 dagen thuis komen . Vanaf morgen ben ik zelf van huis, dus als ze voor mij op de vlucht is kan ze weer thuis komen...
Gelukkig is hij weer terecht. Al zou ik het wel in de gaten houden of hij ergens in de buurt gevoerd wordt, een kat blijft toch niet spontaan 5 dagen weg, zonder dat hij thuiskomt om te eten?
Daar ben ik dus ook bang voor, hij is heel even in de tuin geweest en toen gelijk weer vertrokken, hij wilde geen eten, en je ziet aan hem dat het een goed gezonde kat is, dus ja waarom mensen hem dan gaan voeren ik weet het niet!
@esthertje : hier achter in de straat woont een gemeen oud vrouwjte die alle katten lokt ......iedereen in die straat raakt zijn kat kwijt ..... sinds dinsdag heb ik mijn poezenbeest ook niet meer gezien .....dat vloog me een beetje aan vannacht ...gevolg heb een uur liggen janken ...ik kan het niet verkroppen dat die beestjes zo lang weg blijven ...... ik hoop voor je dat je poezenbeest weer gezelig thuis komt buurten !
sybje, ik hoop niet dat dat hier het geval is, maar nadat hij gister is vertrokken heb ik hem niet meer gezien terwijl het iedere keer zo hard regend! ik had expres het raam open laten staan vanacht zodat de katten naar binnen konden, ben om 1.30 wezen kijken maar nee, de andere 2 wel, maar geen turbo Ik hoop dat jij ook snel weer je kat bij je hebt
mmmhh balen zeg ....katten zijn wel vreemde beesten wat dat betreft hoor ............er hoeft soms ook maar iets te zijn wat ze niet zint en ze zijn geirriteerd ....... die van mij heb ik net gevonden op zolder ......denk dat ik meer last van mijn hormoontjes had dan dat gijs echt overdreven lang weg was ...... maar mijn vorige kat liep erg veel weg ...echt heel ver weg ,....die is ook aangereden en overleden ...vandaar mijn angst als ze niet op tijd thuid zijn
Ja, katten blijven echt vreemde wezens he... Ik kan ook geen hoogte van ze krijgen. Laatst waren we onze poes een avondje kwijt, iets wat heel ongebruikelijk is omdat ze altijd voor haar eten komt. Maar nu zat ze iets te lang buiten en wij waren naar bed gegaan en dachten: dan komt ze morgenochtend maar thuis hoor. En wat doet dat kleine druifje? Die dacht: zoek het lekker uit jullie en liep gewoon terug naar haar vorige baasje, die 2 huizen verderop woont, ze moest daar weg wegens allergie. Ze glipt door het kattenluikje en gaat gewoon liggen slapen daar haha. Maar wat ze niet wist, is dat die mensen een hond hadden gekocht en dat hondje lustte erg graag kattenvlees gnagnaaa. Maar dat hondje zat de hele nacht opgesloten in de gang, maar toen het baasje beneden kwam en het hondje los liet, stoof het hondje recht op het kleine poezendruifje af. En toen hing ze dus in de gordijnen, het bankstel, de kast en uiteindelijk op het hoofd van het oude baasje... Die kwam haar terug brengen en vertelde het verhaal. Heb vreselijk gelachen, alleen vond ze het zelf niet zo leuk. Nu peinst ze er niet over om nog 1 poot in dat huis te zetten en blijft dicht in de buurt. Mooi zo, blijf maar lekker thuis