kat weer terug!!

Discussie in 'De lounge' gestart door milou, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oh wat fijn!!!!

    Super zeg!!!!
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    o super!!!! als ik Breezer (lees: poes) meer dan een dag niet gezien heb, weet ik dat ie bij mijn achterbuurvrouw in de garage zit... want dat vind ie wel een lekker plekkie.... maar ja... dat de buuf ook thuiskomt en de garage dichtdoet......dat is dan weer een beetje jammer....
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Gelukkig maar!
     
  4. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    fijn dat hij weer terecht is, wat kan je je een zorgen maken he !

    Je schreef dat hij van een Cattery komt, wat voor ras is het.

    Hier hebben we er momenteel nog maar 1, en een kattenren in de tuin voor d'r.
    we hebben er meerdere gehad opvang katten, ( main-coons / siamees ).
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wat fijn dat hij weer terecht is zeg!
     
  6. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Gelukkig dat ie weer terug is! Onze katten zijn ook een keer weg geweest. Ze gingen destijds niet naar buiten omdat we op de 3e verdieping woonden. Ze zijn daar allebei een keer van het balkon gevallen... Gelukkig is ze nix overkomen en hebben we ze na veel zoeken terug gevonden.
     
  7. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij zijn nog mar pas verhuisd en sinds kort zijn onze beider poezen naar buiten. Onze oudste poes bleef laatst ook zomaar een nacht weg en normaal als we thuis komen roepen we even en dan is ze weer present.
    Ze kwam de volgende dag tegen de middag aan MIAUW MIAUW, volgens mij had ze het koud, ik heb haar helemaal gechecked bang dat ze mss wel verwond was, maar niets aan de hand! Mss is jou katertje ook gewoon even op onderzoek uit en hoeft er helemaal niets aan de hand te zijn. Niet gelijk het ergste denken hoor!! (deed ik ook hoor dus weet is makkelijk praten vooral als je net een poes bent kwijt geraakt, maar in mijn geval had ik me niet druk hoeven maken, dus dat hoop ik gewoon ook voor jou)

    Liefs Carry
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wat een geruststelling. Heerlijk om je kat weer in je armen te hebben, hé? Geniet ervan!
     
  9. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat super zeg!!!!
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Super dat hij weer terug is zeg!
     
  11. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Gelukkig maar!!! Wie weet was het wel een heeeeeeeeele mooie dame!!! ;) liefs Carry
     
  12. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    fijn dat hij weer terug is. hij is vast even op vrouwenpad geweest. de boef. en jij je maar zorgen maken. wel leuk dat hij dan zo weer gedag kwam zeggen.
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Misschien lopen er over een paar weekjes wel allemaal kleine look-a-like-jes!
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Fijn dat hij weer terug is!
    Maar misschien kan je hem beter laten castreren?
    Want katers lopen vaker weg, vooral als er krolse vrouwtjes in de buurt zijn.
    Dus je kan een risico lopen dat hij er weer vandoor gaat over een poosje, en na een castratie blijven ze vaak meer bij huis.
     
  15. milou

    milou Niet meer actief

    we kijken even hoe hij tot het weekend reageerd. ik denk ook dat het z'n hormonen zijn. met zes maanden kunnen de ballen zich wel gaan ontwikkelen. ze zijn in elk geval al ingedaald. we hebben de dierenarts nog even gevraagd of het voor het uiterlijk nog wat uitmaakt of hij nu al of wat later gecastreerd wordt. het schijnt dat als je er wat langer mee wacht, ze wat lager op de poten blijven en daardoor wat gedrongener lijken.
    voor de breedte en de ontwikkeling van de kop en de nek enzo maakt het niet uit. dus ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat z'n ballen er idd binnenkort afgaan.
    het is overigens een somali, familie van de meer bekende abessijn. voor een kattenleek is het denk ik niet zo herkenbaar als raskat. als we nog een kat erbij nemen wordt het ook weer een somali. het zo'n onwijs schattige beesten! maar ja, hoe meer katten, hoe groter de kans dat er wat gebeurt (tenzij je ze binnenhoudt, maar wij vinden dat de katten een beter leven hebben als ze ook naar buiten mogen).
    inmiddels hebben we 3 katten, gedurende 1 maand hebben we er 4 gehad...
     
  16. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Milou

    Gelukkig is hij weer terecht ;)
    Ik heb zelf ook twee katten, zou me ook geen raad weten...

    @Miranda, heb je de Britse korthaar??

    Liefs, AH27 :D
     
  17. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    zei de dierenarts ook iets over dat als hij al krols is geweest en dan pas castreren? wij hebben namelijk ook een kater die gecastreerd is (met zijn 7 maanden) en daarvan zei de dierenarst dat het belangrijk is om hem te laten castreren voordat hij gaat sproeien omdat anders het risico bestaat dat hij daar na de castratie niet mee ophoudt.

    geniet van de katten!
     
  18. Niet meer actief

    wat een goed nieuws zeg. Hij heeft de weg weer terug gevonden
     
  19. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ja klopt ;) 2 britten en 3 htk-jes :)
     
  20. milou

    milou Niet meer actief

    dorito, dat van dat sproeien en castreren daar heeft hij niks van gezegd. ga ik nog even uitzoeken.
    er kwam hier een tijdlang een vreemde kater binnen met ballen en die sproeide de piano steeds onder. heel vervelend. mijn andere kater is bij 6 maanden gecastreerd en die sproeit niet.
     

Deel Deze Pagina