Eea besteld op yaminta.nl (verkeerde maat gekregen, en pas 10 dagen na aankoop) en dus weer keurig geretourneerd. Nu 5 (!) weken later nog immer geen geld teruggestort gekregen. Klantenservice niet bereikbaar en op mails reageren ze niet.... Eenmaal en toen probeerden ze de schuld in mijn schoenen te schuiven. Nu gedreigd met juridische maatregelen en inschakelen consumentenbond geven ze eenmaal thuis dat ze problemen hebben en binnen 3 dagen het zullen overmaken ^&*(()()(*$%^&^& een verschrikkelijk onbeschofte vlerk aan de telefoon en excuses; ho maar! Volgens reageren ze niet meer op mails/telefoontjes... Wat een vreselijk onbetrouwbaar bedrijf is dit. Wat kan ik het beste doen? Ik ben zooo geirriteerd! Zo ga je toch niet met klanten om?
Misschien het belgische nummer proberen? Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer Naam: Yaminta NV Vestigingsadres: Humaniteitslaan 65, 1601, Ruisbroek, Belgiƫ Telefoonnummer: +32 2 893 45 99 (bereikbaar tussen 9h en 17h) E-mailadres: info@yaminta.com Btw-identificatienummer: BE0844.302.153
Dit bedrijf ken ik niet, maar ik heb wel eens iets soortgelijks gehad met een andere webwinkel. Toen heb ik op hun twitteracount en facebookpagina (openbaar) mijn beklag gedaan en toen had ik binnen 24 uur m'n geld wel terug. Wie weet kun je dat nog proberen?