ik ben op zoek naar sneakers. Nu heb ik voor het laatst sneakers gedragen toen ik nog in de gabberperiode zat (15 jaar geleden) en daarna nooit meer. Ik vind dat er tegenwoordig leuke te koop zijn, maar welke merken zitten ook lekker? Ik heb nu al regelmatig bij van haren etc sneakers gepast, maar ik vind dat ik dan niet voldoende steun heb. Ik zie met merk 'glamorous', zitten die goed? Welke merken nog meer? Bedankt vast.
Ik vind DC's echt heerlijk zitten DC-Shoes - Fashionblog - Proud2bme (en dan die hoge in het derde rijtje, links, niet rechts, die vind ik veel te smal en lang) en Vans ook (niet die instappers trouwens, die vind ik lelijk), maar dan zit je wel meer in het segment 'skateschoenen' Andere sneakers vind ik altijd te smal/puntig lijken en daardoor niet zo mooi (en je voeten lijken dan zo lang en dun, eugh...)
Adidas,New Balance en de nieuwe collectie van Nike (die hoge met Neon kleuren),ook All Stars blijf ik heelijk vinden. Ik heb zelf deze pas gekocht,zitten heerlijk! Bekijk bijlage 307983
Bedankt allemaal, toevallig iemand bekend met het merk glamorous? Ik kan een nieuw paar kopen tegen een zacht prijsje, maar vraag me af hoe ze zitten. Puma ken ik nog van vroeger en die zaten me inderdaad heerlijk, maar wel erg breed voor mijn smalle voeten.
Ik denk dat sneakers echt een kwestie van persoonlijke smaak is hoor wat wel en niet lekker zit. Ik vind vans, puma en adidas echt afschuwelijk zitten. Mij zie je alleen maar op nikes (airforce of jordan of bepaalde lijn air max) Glamorous heb ik geen ervaring mee, maar als je ze voor een zacht prijsje kan overkopen kan je het altijd proberen Een paar van mijn familieleden lopen er wel op en die hoor ik nooit klagen