Heerst er nog wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Heerst er nog een soort griep?
    Wij hebben tot nu de dans ontsprongen, maar ik voel mij vandaag knap beroerd... Temperatuur loopt ook wat op, heb een lamlendig gevoel en een nare buik.
    Dacht eerst dat de menstruatie er aan zat te komen, maar ik zit 'pas' op dag 28.
    Het enige wat lukt is liggen en wat zitten, blehg...
    Nog meer meiden misschien?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, de echte griep (of hoe het ook heet) heerst, ik ben al vanaf dinsdag ziek, vandaag is de koorts eindelijk minder, ik zat gisterenavond nog op ruim 40 graden :$ Mijn man is ook ziek en de 2 kleintjes, de enige die hier de dans is ontsprongen is tot nu toe mijn oudste van 16. Hopelijk morgen helemaal beter, aangezien ik moet werken.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mamabri....Mijn dochter had afgelopen dinsdag en woensdag wat last van haar buik en wat dunnere ontlasting. Niet echt griep dus.
    Maar ja, zij naar het kdv, wij onder de mensen.... ik hoop dat ik mij morgen beter voel dan vandaag, maar ben blij dat ik geen 40'C koorts heb zeg! Wat zul jij je beroerd gevoeld hebben...
    In ieder geval beterschap en hopelijk ben je morgen beter, en anders...ziekmelden?

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja heerst wat ik heb vandeweek een topic geopend :)

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Volgens mij is de griep nog niet weg geweest. Ik had afgelopen week 2 dagen koorts en voel me nog niet toppie. Maar wij hebben nu vakantie en ik kan heerlijk uitzieken.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja wij lopen alledrie hier te snotteren, bij zoonlief begon het dinsdag al na het zwemmen, bij manlief en mij is het vandaag aardig aan het doorzetten :(

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik weet niet of het bij mij komt van de griep,
    Maar voel me sinds gisteren ook best zwakjes en ook mijn buik doet raar , geen fijn gevoel dit..

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hmm.... ik ben niet de enige dus! Gelukkig ;), al voelen we ons liever gewoon fit!

Thirza, ik voel mij zoals jij...zwakjes en een rare buik. Zelfs misselijk erbij, weinig trek om te eten, als ik daaraan denk word ik al naar.
    Dus vandaag maar een dagje rustig aan, niet teveel willen.

Stroopie, ik heb net de vakantie achter de rug,maar hoef donderdag pas te beginnen gelukkig. Zou anders weinig van terecht komen nu ;)

Heel onpedagogisch, maar dochter zit even lekker voor de tv,straks lekker even in bad en hopelijk kom ik de dag door.
    Maar ja, we moeten wel he? Mama en ziek zijn is geen combinatie. Ik vind het zo sneu voor mijn meisje, mama die weinig fut heeft. Nou ja, het is even niet anders, dat hoort er -helaas- ook bij.

9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hier ook sinds vanacht beroerd. buik doet raar. heb vanacht overgegeven en had diaree.. nu nog steeds raar en moe.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Bah!! Niet leuk! Overgeven vind ik vreselijk.... dan maar alleen misselijk...;). Beterschap!

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier net buikgriep gehad, beide kanten :), en de één na de ander volgt...ik had er een dag of 5 last van, sommige maar 1 dag...maar er heerst dus wat ja.

12. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor, ik ben net weer een beetje boven Jan. Ik weet niet wat voor virus dit was, maar ik was vanaf woensdag tot zaterdag lichamelijk echt compleet uitgeschakeld. Nu gaat het iets beter.

13. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hier ook griep...zit nu al op dag 5;) eerst 3 dagen koorts gehad en verkouden,rillingen,af en toe misselijk en nu keelpijn,rugpijn en het heel snel errugggg warm hebben:)

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ben al 2 weken aan het modderen hier.
    Stond vorige week hier in de krant dat het virus dat nu heerst (weet de naam niet meer) wel tot 9 weken in je lichaam kan zitten.....lekker dan.....

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoelang zeg je?? 9 weken?? Shock!!
    Ik vind het bij mij wat lastig bepalen of dit nu een virus is, of omdat mijn menstruatie eraan komt (of niet...), want dan ben ik ook weleens zo lamlendig. Maar niet misselijk.
    Volgens mij word het tijd voor het voorjaar, lekker zonnetje erbij, warmere temperaturen, meer energie en weg met al die virussen!

Al heb ik tot nu toe geen klagen als ik dat van jullie lees! Ik spuug (nog) niet, (nog) geen diarree en ook niet de echte griep.
    Maar wel lamlendig... ik zal er maar aan toegeven denk...
    Mijn lieve dochtertje zei net tegen mij, dat ik anders maar even op de bank moet gaan liggen, dan ben ik straks weer beter! Lief!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ah das wel heel lief.
    Ik krijg dagelijks een kusje op mijn buik van mijn zoontje......hoop dat ze gaan werken hahaha.

Ja, 9 weken schreven ze.......ben je mooi klaar mee dan......

17. kvinna

kvinna Niet meer actief

Drie soorten griep, waaronder de Mexicaanse, las ik vanochtend in de krant. Beterschap!

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja er heerst griep... ik heb het al vanaf afgelopen woensdag.... vandaag voel ik me weer wat beter gelukkig!
    onze dochters voelen zich ook niet helemaal lekker maar bij hen verloopt het gelukkig wat milder!

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier ook weer griep, mijn dochtertje begon vorige week en daarna kreeg ik het toen ik weekend had en heb er nu nog steeds last van maar ja advil erin en op het werk! kids kunnen gelukkig uitzieken maar het is niet echt een leuk begin van de vakantie!

Deel Deze Pagina