Zw.banner plaatsen op bureaublad Vista

Discussie in 'De lounge' gestart door QMerelQ, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hallo daar,

Is er hier misschien iemand die mij kan vertellen of het mij ooit gaat lukken om mijn zwangerschapsbanner op mijn bureaublad van Vista te plaatsen? Krijg de indruk dat Vista dit soort fratsen niet ondersteund :( ....
    Jammer als het niet gaat, maar ik ben ook zo trots op mijn zwangerschap!

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    heb het ook niet voor elkaar gekregen.... Beetje jammer inderdaad!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik wil dit ook graag, maar heb windows xp.
    Iemand die weet hoe dit moet?

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Bij XP kun je als het goed is met je rechtermuisknop op je bureaublad klikken en dan kun je naar eigenschappen gaan. Helaas staat er bij Vista geen "eigenschappen" in de lijst. Ik kan dus alleen de banner kopiëren en plakken op mijn bureaublad. Maar dan loopt hij niet vooruit. Is dus hetzelfde als wanneer je een foto plakt....
    Balen!
    Misschien komen we alledrie nog een wizzkid :idea: tegen hier op de site die ons verder helpen kan? :(

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Als je onderaan je bericht met de rechtermuisknop op je banner klikt en 'Als achtergrond gebruiken' selecteert, plaatst Windows hem op je bureaublad in plaats van je huidige achtergrond.

Ik heb het net geprobeerd, en het werkt ook in Vista.

Groetjes, Wendy

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hoi wendy,

Weet je zeker dat hij dan nog doorloopt? Want dit heb ik gisteren ook geprobeerd, maar dan blijft de banner stilstaan.
    Ik heb hem er zo weer opgezet, maar ik ben eens benieuwd morgen!

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ik heb ook vista en heb wel eens gehoord dat er een gadget voor is alleen heb ik em nog niet gevonden....

8. daantje

daantje Lid

23 sep 2006
    15
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het net ook ff geprobeerd...

rechtermuisknop/eigenschappen/bureaublad/bureaublad aanpassen/website/nieuw/url van je banner intypen, dan ok en voila.

(alleen weet ik dus niet of hij doorloopt, dus ben benieuwd morgen :( )

groetjes!

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    mmm ga het ook eens proberen

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Daantje en Wennypennie;
    Lopen die van jullie wel door? Die van mij niet hoor!

Ik heb gisteren 2 uur gegoogled en ik kwam bij de Vista gadgets terrecht, en daar stonden wel 20 vragen of er iemand een Banner/ticker-gadget wilde maken, maar helaas stond er nergens een antwoord, laat staan een bruikbare gadget!
    1 persoon schreef dat hij een banner zocht, maar alleen een zwangerschapsbanner was tegengekomen, maar dat was niet wat 'ie nodig had......grmbl :evil: :evil: .....
    Niet dat die dan even schrijft waar je hem kan vinden....
    Ben dus nog steeds banner-loos! Snik....
    En echt, rechtermuisknop op vista bureaublad; geen eigenschappen te vinden.....

11. daantje

daantje Lid

23 sep 2006
    15
    0
    0
    Ik heb geen vista :( maar xp en bij mij loopt hij wel door :D

Maar voor degene met vista, als je op configuratiescherm klikt (via start knop) en dan naar beeldscherm (dan kom je bij xp tenminste in hetzelfde schermpje als wat je bij eigenschappen krijgt) Dan verder gaan met wat ik al eerder heb ingetypt...

12. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    we gaan eens proberen :)

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @daantje, ik heb ook xp en wilde de banner gebruiken die ik ook hier gebruik. Maar bij mij tikt die niet door....welke banner gebruik jij?

14. daantje

daantje Lid

23 sep 2006
    15
    0
    0
    @consider

Ik heb even voor je gekeken met jouw banner...als je daar een banner hebt gemaakt moet je de code gebruiken die bij BBCODE staat:

voorbeeld:[​IMG]

Hiervan moet je het eerste gedeelte weghalen en het achterste gedeelte ook, zodat er dit overblijft:

http://tickers.baby-gaga.com/p/fly249pb___.png

Die plak je dan in het venster van wat ik uitgelegd heb in mijn 1e berichtje (bij url van de site)

Hoop dat je hier wat mee kan?! Anders hoor ik het wel ;)
    Oh ja ik heb nu op mijn bureaublad een banner staan van www.bump-and-beyond.com. Daar stond namelijk meteen de goede code van de url. Maar heb het net met jouw banner gedaan en die doet het ook (weet alleen niet of hij doorloopt...kan ik morgen pas zien :( )

Nog even een aanvulling...maakt eigenlijk niet uit welke code je gebruikt: HTML/BBCODE of EZCODE als je alleen maar dit overhoudt http://tickers.baby-gaga.com/p/fly249pb___.png dan is het goed...

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Daantje....het is gelukt....super bedankt :thumup:
    Ik zie hem nu naast mijn gewone bureaublad foto staan.
    Morgen zal ik zien of die ook doortikt.

16. daantje

daantje Lid

23 sep 2006
    15
    0
    0
    Graag gedaan ;)

En die van "jou" tikt bij mij door :)

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hey daantje !
    Ik wil het ook proberen heb ook vista maar zie nergens 'website' staan bij beeldscherm?
    Alvast bedankt!

18. daantje

daantje Lid

23 sep 2006
    15
    0
    0
    @Tacha1987

Ik heb geen vista, dus ik weet niet hoe het daar precies zit...maar kan je via configuratiescherm naar beeldscherm? Zo ja, dan zit je in eigenschappen voor beeldscherm.

Dan tabblad bureablad/bureaublad aanpassen en zodra je dat hebt gedaan krijg ik weer een tabblad website te zien...maar nogmaals zo is het in xp.

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Voor de dames die ook hyvers zijn:

Heb net iets ontdekt op de gadgets van hyves!
    Schijnbaar werken niet alle bannercodes, want die van baby-gaga.com krijg ik er echt niet op! Bij ww.hyves.nl/gadgets heb ik info gevonden over welke banners wel mogelijk zijn. Hierdoor kwam ik op de volgende pagina terrecht:

www.widgetbox.com

Hier kun je rechtsboven gaan zoeken naar banners, en als je hier "Pregnancy Ticker" invult, kun je kiezen uit 4 hele leuke tickers!
    Ik heb zelf nu gekozen voor het zogenaamde echo-schermpje, en het plaatsen lukte door de gehele Flash-code te kopiëren naar mijn hyves gadgets.
    Nu kunnen mijn vrienden op hyves meekijken hoe lang het nog duurt, maar leuker nog: de baby in de spotlights zetten/kietelen/ lezen over hoe ver ik ben/de hartslag beluisteren!

Erg leuk, dus snel allemaal even kijken!

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Bij mij tikte die ook door...alleen staat er nu in een keer een kruisje.
    Dus er weer opnieuw opgezet, en als ik de computer afsluit krijg ik later weer een kruisje

Deel Deze Pagina