Komt me wel een beetje bekend voor. Onze kat heeft het ook. Hij kan zo van het ene op het andere moment een aanval krijgen. Als hij bijv. ergens opzit, dan valt hij eraf, word slap, begint te kwijlen, heel raar te ademen, laat zijn urine en ontlasting lopen. Kruigt rare grote ogen en snakt naar adem.. Ziet er heel eng uit. Hij heeft nu 5 aanvallen gehad en de 3x ermee naar de dierenarts geweest. En hij zei dat het epileptische aanvallen zijn. En als het weer gebeurd moet ik hem op een koude vloer (tegels) leggen, en een natte doek over hem heen leggen. Dan duurt het een kwartiertje en dan is hij weer helemaal de oude. Daarbij heeft hij ook nog astma aanvallen, maar niet zo heel erg vaak.
Hee meiden , Thanks voor alle berichtjes. Vandaag bij de dierenarts geweest en je geloofd het al hij is alweer helemaal de oude. Vanochtend twijfelde ik en ben dus alsnog gegaan. Moet wachten tot die weer zo raar ging doen en dan gelijk haar bellen al was het midden in de nacht. En dan gelijk brengen , ook omdat hij dan een paar uur tot paar dagen niet lekker blijft. Nu ligt die lekker bij me , eet weer speelt weer en rent door het huis. Het is zown raar iets. Hopen dat het weg blijft en anders gelijk bellen. Mocht er iets zijn of ik nog een uitslag hoor , dan horen jullie het.
Hier gaat hij ook niet out als hij een epileptische aanval krijgt. Ik denk niet dat het niesziekte is, mijn 2 vorige katten hadden beide niesziekte (bij 1 daarvan was het chronisch..) En die hadden hele andere symptomen.
Mijn gedachten gaan toch meer en meer richting epilepsie nu ik dit lees. Inderdaad advies van de dierenarts opvolgen en meteen bellen en langs gaan als dit weer gebeurt; dan kan er ook makkelijker een diagnose worden gesteld!