Kat ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bah sterkte!

Mijn ma had 3 katten en alle 3 rond de 11/12 jaar kanker.. 2 main coons ook (broers) zo zielig.. wij hebben hun lijden ook bespaard.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ach, heel veel sterkte!!
    Hier ook een kat met misschien kanker, blijft moeilijk he...:(

3. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte met je grote verlies! Dikke knuffel

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ah bah... Afgrijselijk..

Wij hebben onze kat zondag moeten. Laten inslapen.. Hij zou in juni 11 worden..
    anderhalf jaar geleden viel hij ook enorm af. Bij de arts bleken zijn nieren niet goed meer te werken. Hem 3 dagen aan de dialyse gehad. Dat was ook het enige wat we hem wilden 'aandoen'. Daardoor heeft hij nog 1,5 jaar bij ons mogen zijn en hadden wij ook het idee dat hij niet 'weg' wilde bij ons. Tot vorige week hij ineens het eten begon over te slaan en echt mager werd. Dat ging zo snel in het weekend dat we op zondag besloten hebben om dit gevecht te stoppen..

Ik was er ook helemaal klaar mee.. Het was zo'n afschuwelijk gevoel afgelopen 1,5 jaar.. Je wilt zo'n beestje niet kwijt, maar als je weet dat hij niet lang meer heeft voelt het zo dubbel.. Anderhalf jaar leven was ook nog erg uitzonderlijk.. Ik hield zoveel van dat beestje dat houden van gewoon steeds meer pijn ging doen..

En weer moet ik janken.. Ik mis m ook heel erg... Hij wordt vandaag gecremeerd.. *blows a Kiss into the wind*

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ach wat sneu singa, sterkte!

Je hebt in ieder geval het beste gedaan en verder lijden bespaard inderdaad..

6. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Sterkte! Je hebt de juiste beslissing gemaakt!

7. singa

singa Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de lieve reacties. We gaan hem straks een mooi plekje in de tuin geven.
    Het blijft moeilijk dat mijn dochtertje naar hem blijft vragen. Ze snapt het niet ook al hebben we het haar zo goed mogelijk uitgelegd.
    Vannacht ook niet zo goed geslapen. Het voelt nog niet goed dat hij nog niet begraven is. Hopelijk kunnen we het straks een beetje afsluiten. Van het weekend ga ik een mooie foto van hem uitzoeken en die een mooi plekje in de kamer geven.

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Shit :(
    Veel sterkte Singa

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte...

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mijn kat at ook niet meer,bleek dat ze verkouden was en niets meer rook.
    Doordat ze niets meer rook, rook ze het eten niet, ze zag het wel staan maar at het niet op.
    Heb haar op een gegeven moment blikvoer van de dierenarts moeten aanlengen met water en met een pipetje eten moeten geven.
    AB kuur in haar mondje moeten doen en dan mond dicht doen en over de keel wrijven. Wat had ik medelijden met haar, maar ze knapte gelukkig ja een week helemaal op :)

Deel Deze Pagina