Die is vanmorgen (2 mei) toch bevallen? Is al aardig op de been... Zien: de allereerste foto van de Royal Baby!
Vind het een beetje sneu eigenlijk. Net bevallen en hup in de visagie, kapper en op hakken naar buiten. Zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd
Leuk! Ben benieuwd hoe ze de baby gaan noemen, @kolibrie denk dat er gelijk een kapper en visagist naast haar bed stonden daar hoeft zij echt niet de deur voor uit.
Nou zeg dat. Net bevallen hoppa, pumps onder, laag plamuur erop. Hoe doet ze het? Ik kon alleen crocs aan vanwege het vocht haha. Ben ook benieuwd naar de naam
Ik ben ook erg benieuwd naar de naam. Wat denken jullie? Ik hoop Diana, waarom weet ik niet, maar ik zou het mooi vinden als ze vernoemd wordt naar haar oma.
hahaha, is natuurlijk ook een beetje hoe een bevalling is gegaan natuurlijk Hier ook gewoon in mijn normale kleding (oke niet op hakken, maar had volgens mij best gekund) en mijn haren netjes en make up. En dat "moest" ik zelf doen, kwam geen kapper of visagist aan te pas ben benieuwd hoe het prinsesje gaat heten.
Prachtig kindje! En tsjah het hoort nu eenmaal bij hun rol. Ik kan me voorstellen dat het niet hetgeen is waar je het meest zin in hebt op dat moment, maar als het echt niet had gekund hadden ze het wel een dag later gedaan
Ach die schoenen draagt ze echt maar 2 minuten. Deur open, baby laten zien, lachen, zwaaien, naar binnen, schoenen uit, jogging aan en klaar. Wel een leuke baby, manneke is ook koddig
Ik vind het niet zo bijzonder. Ik heb dan ook niets met het Engelse koningshuis. Ik vind dat Kate er alweer prachtig en stralend uit zag. Zelf was ik ook meteen weer op de been dus ik vind het niet zielig voor haar, ligt er maar net aan hoe de bevalling is gegaan.
Nou ik moet er niet aan denken paar uur na mn bevalling helemaal opgedirkt te verschijnen. Ook al was mijn bevalling soepel en was ik beter op de been dan toen ik nog zwanger was. Maar daar vrolijk staan terwijl je intussen onder dat jurkje een grote onderbroek aan hebt volgestopt met kraamverband,vreselijk. Zwaai zwaai terwijl al t bloed nog uit je stroomt zo ongeveer. Bleh. Maar dat vind ik ook het ergst van bevallen; al dat bloed.
Bij de eerste niet...maar bij de tweede was ik ook al een uur na de bevalling prima.... Wel 10 keer zo dik...maar ja...ik hield nogal veel vocht vast.
Nee dat snap ik dat ze daar niet de deur voor uit hoeft Maar ze kan ook niet even rustig bijkomen zo.
Ze is inderdaad snel weer op de been maar ze heeft er ook nog geen vijf minuten gestaan. Daarna snel haar bed weer in. Ik stond zes uur na een zware bevalling met keizersnede ook weer zelf te douchen ('s Nachts bevallen dus eerst even geslapen). Gewoon mijn kleren aan (oké, geen hakken). De verpleging moest me echt naar bed sturen. Onze zoon is op de dag van de zonsverduistering geboren en ik wilde eigenlijk buiten gaan kijken maar vanwege het weer zag je toch niks. Ik had ook wel vijf minuten naar de mensen kunnen zwaaien. Maar dat had waarschijnlijk niemand boeiend gevonden. 😜 Ik vond het eigenlijk veel zieliger dat dat kindje meteen mee naar buiten moest met alleen een dun dekentje om.
Mooie baby hoor, George heeft óók een lief guitig koppie! Ik heb niks met Kate, vind haar overkomen als een kille kikker, maar ze straalt idd wel zo kort na de bevalling! 💁🏻 Durf er trouwens op te wedden dat één van de namen wel Diana zal zijn! ☺️
Hier een snelle bevalling gehad, letterlijk zonder scheuren er vanaf gekomen. Maar no way dat ik er zo mooi uitzag hoor. Ik zag er heel moe en vooral opgeblazen uit haha. Ik denk dat die hakken zsm weer uitgegaan zijn hoor...
Ik vind het ook niet zielig, denk dat ze gewoon een vlotte en 'makkelijke' bevalling heeft gehad en inderdaad met een visagist en haarstylist kom je echt een heel eind en sowieso is het een prachtige vrouw.. Ik had na mijn bevalling ook meteen mijn pumps weer aan kunnen trekken en met een visagist en haarstylist er op en top uit kunnen zien maar ik hoefde mijn baby niet te showen aan de hele wereld dus trok ik iets makkelijks aan..wel mijn haar gedaan + mascara. Denk wel dat Kate bij thuiskomst haar pumps uittrekt en lekker haar pyama aantrekt en in haar bed duikt.