Gistermiddag om half 3 is na een snelle bevalling onze dochter Kate geboren. Wat is dat weer een ontzettend bijzondere gebeurtenis. Mijn man was aan het werk, maar om half 12 een appje gestuurd dat hij zijn telefoon in de gaten moest houden, want het was een beetje aan het rommelen. Om 13.00 uur maar gevraagd of hij naar huis wou komen. Ook verloskundige gebeld. Die was er om 14.00 uur. Om 14.15 4 cm ontsluiting en om 14.30 al 10 cm. Mijn lichaam was wel keihard aan het werk pfff...de weeën waren weer behoorlijk pittig. Maar ik mocht gelijk gaan persen. Na 2 persweeen is onze dochter geboren. Wat een mooi en emotioneel moment. Nog niet te bevatten. Ze ligt nu heerlijk naast ons in haar wiegje te slapen. Bij mij wil het nog niet zo lukken. Adrenaline, behoorlijk pijnlijke onderkant en rusteloze benen, maar dat maakt voor nu allemaal helemaal niks uit. Ik ben zielsgelukkig met onze mooie complete gezinnetje. Groetjes An
Geweldig! Van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Spoedig herstel gewenst en ga lekker proberen te slapen .
Gefeliciteerd! Zeker snel gegaan. Geniet er lekker van en hopelijk herstel je net zo snel als de bevalling.