Ah maar het laatste nieuws is dat ze helemaal niet bevallen is... Jevvraagt je af waar mensen tegenwoordig GEEN complot achter zoeken? Did Kate Middleton forget to replace/take off her fake pregnancy belly before leaving the hospital?? - YouTube
Maar klopt dat ik het ook vreemd vond toen william zij dat hij pas na 24 uur het kindje heeft gezien..
OMG dat filmpje... die sites.. met die nepbuiken, wist niet eens dat dat bestond. Waarom zouden mensen dat kopen?? :O Zag dus ook ineens op ebay zwangerschapstesten staan die positief worden met bijv water. Echt bizarrrrr! En wat had die vent dat verwacht, dat ze gewoon plat zou zijn na de bevalling ofzo? En ja als iemand altijd op pumps loopt, dan is dat geen moeite ook al ben je net bevallen. Lekker vaag filmpje
En toen ze uit het ziekenhuis liep met hakken en het kindje leek ze best onwennig dn nadat william de baby pakt sloeg ze haar handen om haar buik alsof ze nog zwanger is
Ehhh, bijna iedere nieuwbakken ouder is onwennig als hun kindje net geboren is en zo'n klein frummeltje overgeven aan iemand anders gaat dan ook nog onwennig. En die handen op de buik. Als je dat negen maanden doet, ben je dat gewend te doen of misschien had ze last van naweeen?
Heb zelf ook nog weleens mijn handen op mijn nietmeerzwanger-buik gelegd vlak na de bevalling: zo'n gewoonte geworden in de maanden ervoor Ach, wat ze allemaal al niet bedenken. Alsof je niet voor die 5-10 minuten dat ze in beeld zijn geweest je goed kunt houden en met mooi kapsel, mooie kleding en schoenen en make-up (plus stralend van trots!) wil het er dan misschien allemaal wat makkelijk en 'nep' uitzien, maar kan best. Al die complottheorieën ed altijd..
Heb het niet meegekregen dat hij dat zei.. Zou vreemd zijn, maar meer nog omdat ik begreep dat hij er bij de bevalling bij was, ze samen pizza aten s avonds na de bevalling en ze een kamer deelden met zijn drietjes. Maargoed we zullen nooit alle ins en outs te weten komen en al zou George nu bijv niet hun volledige biologische kindje zijn, of al zou hij zijn zoon pas na een dag zien.. Nou en? Als ze gelukkig zijn zo? Is hun leven
nee ik vind ze ook leuk hoor zo als gezinnetje maar die opmerking vond ik raar maar misschien heeft hij door de zenuwen zich versproken ofzo kan ook
Volgens mij moet je. Dat niet zo letterlijk nemen. Hij bedoelt dat waarschijnlijk in zijn algemeen dat baby net uit buik is. Daar moet je toch aan wennen en elkaar leren kennen na negen maanden in buik. Voor een man is het denk ik anders dan voor een vrouw. En dat is 24 uur nog niet lang. Dat is ook 'just met'.