In totaal 30 kledingstukken, allemaal 74/80. 4 Broekjes (Hema 2x, 1 nieuwe van Mexx en 1 merkloos) 6 longsleeves (BabyGAP, Bfc, Hema, Name it, Little boy star) 1 overhemd (Hema) 1 t-shirt nieuw, met korte mouwen, niet gedragen (Little boy star) 1 kort tuinbroekje (H&M) 3 wintertruien (winnie de pooh, dalmatiers en mickey mouse) 1 winterset (dikke broek en trui) 7 Rompers (hema) mouwloos en korte mouwen 2 pyjama's (o.a. een van Hema) 1 pyjama pakje Aantal dingen gedragen (in goede staat) maar de meeste kleding is nauwelijks gedragen of zelfs nog nieuw!
Verder nog kledingpakket maat 86: 8 broekjes: - 1 van Obaibi - 2 van Babies - 2 merkloos - 2 van Frendz - 1 stoer broekje van H&M 6 truitjes lange mouwen: - 2 nieuwe overhemden, nooit gedragen. - 1 cars trui (staat in maat 92, maar kan al met maat 86) - 1 Frendz trui - 2 merkloos
Het is inderdaad allemaal jongenskleding. Pakket 74/80 is met nieuw Mexx broekje, GAP, Bfc enz, dus daar wil ik inclusief verzenden graag 37,50 euro voor hebben (alleen het Mexx broekje nieuw is al 29,95) Het pakket maat 86 mag weg voor 25 inclusief verzenden. Samen voor 55 inclusief verzenden, dan heb je veel kleding!!
Zouden jullie nog even willen laten weten of jullie nog interesse hebben? Ik heb ook mailtjes via marktplaats, maar jullie waren eerst....
Pakket 74/80 is gereserveerd voor Brenda, Pakket 86 is er nog en deze heb ik uitgebreid. Dus opnieuw bieden 23 Delig pakket. Super leuk! 12 broekjes zie foto, van links naar rechts: - Donkerblauw broekje merkloos (nieuw!) - Spijkerbroek Babies - Spijkerbroek Obaïbi - Spijkerbroek Babies - Spijkerbroek BFC (80, maar valt als 86) - Spijkerbroek met bruine stof delen Frendz - Spijkerbroek merkloos - Geruite spijkerbroek Esprit - Nieuw broekje Baby blue - Grijs broekje Frendz - Witte dunne broek BFC (80, maar valt als 86) - Groen nieuw broekje Little boy star Truitjes, zie foto, van links naar rechts, boven naar onder - 2 nieuwe blousjes merkloos - 1 trui van Cars (maat 92, maar kan al bij 86) - nieuwe legerprint longsleeve merkloos - poloshirt, stoer met helikopter merkloos - Trui Frendz - Longsleeve lichtblauw Noppies - Longsleeve 'Is there anyone like me?' van de Hema - Longsleeve van Pointer - T-shirt korte mouwen, van Universal studio's uit Amerika, nieuw! (Thing 3) - T shirt korte mouwen Mc Gregor. Staat in maat 92, maar het boordje is erg strak, met maat 92 krijg ik het hoofd van mijn zoontje bijna niet erdoorheen.