Waaauw! Marin geweldige naam zeg!!!! Nog nooit gehoord maar erg mooi. Ik ga hem onthouden als je t niet erg vind hihi. Kate vind ik niks....sorry.
Volgens mij is Marin trouwens een jongensnaam in o.a. Kroatië en wellicht ook andere Balkanlanden. Ik kende in ieder geval een Kroatische jongen die Marin heette.
Zou kunnen, maar ik vind hem mooier voor een meisje. Er zijn zoveel namen die voor en jongen of meid kunnen.
Marin.. Marenthe (Marinthe) is mijn favo naam en zal dan ook vaak afgekort worden naar Maren of Marin.. Kate, is overigens ook leuk..
Ik zou Marin doen, je hebt al een kindje die begint met een K. Erg lastig meerdere personen met dezelfde beginletter. Ervaring mee post ed.
Kate! Leukere naam (zie 3e initiaal van mijn dochter), en ik vind het veel beter passen bij de namen van je zoons. Van Marin weet ik niet zo goed hoe ik het moet uitspreken, ligt de klemtoon nou op de eerste of de tweede lettergreep? Dat hoeft geen bezwaar te zijn (mijn naam kun je ook op vele manieren uitspreken en het stoort mij totaal niet als mensen het 'verkeerd' doen), maar ik vind het lastig te beoordelen of ik een naam leuk vind als ik de juiste uitspraak niet weet. Met de klemtoon op de tweede lettergreep vind ik het wel oke (als het eerste deel van Marinde), met de klemtoon op de eerste (als Karin met een m) niet zo.
Kate! Veel vlotter. En vind het ook het beste passen bij de namen van je zoontjes. Mijn dochter heet Caitlin en noem ik eigenlijk altijd Kate, dus ben een beetje bevooroordeeld
Nee? De naam Keet/Keetje is vrij bekend hoor. De dochter van die Dennis uit GTST heet bijvoorbeeld zo. Weet zo zijn echte naam ff niet meer. Ze heeft een zusje die Fritzi heet.
Kate vind ik leuker! Geen onduidelijkheid over hoe je het uitspreekt. En tja ik hou gewoon meer van stoere dan lieflijke namen
Wat leuk Cool dat je hem zo leuk vindt haha!! Als ik zelf zou mogen kiezen, werd het Marin. Maar we moeten er met zijn tweetjes uitkomen hè?