Wij hebben een naam gevonden voor onze kleine meid die wij verwachten alleen twijfelen we nog aan de schrijfwijze. Graag jullie mening. Jayna of Djayna beide namen worden op dezelfde manier uitgesproken.
Jayna omdat de uitspraak al duidelijk is, de D is dan overbodig en staat niet zo mooi. Bij Djayden is ie bijv ook overbodig, bij Djenna weer niet
niet mijn ding deze naam. Maar een DJ vind ik echt afschuwelijk. Staat ook zoals bovenstaand genoemd word DOM.
Nou mensen, wat zijn we weer lekker aardig Ik vind Djayna niet dom, bij Jayna zou je namelijk kunnen denken dat je Jaaj-na zegt, dus misschien is Djayna wel duidelijker. Toch heb ik op Jayna gestemd omdat ik het mooier eruit vind zien. Hoe minder letters hoe beter! Succes met de keuze.
Het is geen Nederlandse naam dus als je het fonetisch gaat schrijven dan moet je consequent Djeena schrijven want half engels (ayna) half nederlands (dj) staat wel degelijk dom sorry. Dj namen vind ik echt verschrikkelijk, kies voor Jayna!
Ik vind namen met DJ vreselijk. Ze schieten als paddenstoelen uit de grond en waarvoor. Jayna is een engelse naam, dus spreek je ook zo uit. De D ervoor is overbodig.
Precies dit. Heb nooit begrepen waarom mensen namen op die manier spellen. Het komt erg dom, blond, eenvoudig over....
Gelukkig ben ik blond en heb ik alleen de havo gedaan wegens omstandigheden die ik hier niet ga uitleggen. Fijn dat een aantal van jullie mij dom vinden. Hier had ik niet om gevraagd alleen om wat jullie zouden doen. Hiermee bedoel ik alleen maar of jullie willen aangeven of jè Jayna of Djayna zou schrijven. Dat je het zelf niet mooi vindt prima daarom vraag ik ook advies. Ik wil niet weten of mijn spelling eventueel dom is. Toch bedankt allemaal voor de reacties.
Jayna! En in tegenstelling tot een aantal anderen vind ik het wel een leuke naam. Met de "D" ervoor vind ik "knullig" geschreven, meer van oh iemand wist niet hoe de naam te schrijven, dus ga maar bijna er vanuit dat je het schrijft zoals je het uitspreekt.
Ik vind Dj.. Namen er dom uitzien, maar dat betekent niet dat ik jou dom vindt. Nee hoor ik ken een Djim en het komt niet in mij op om te zeggen dat ik zijn moeder dom vindt. Ik vind alleen deze spelling er niet uitzien, want ik zou nooit [Jim] zeggen tegen [djim]. Bij jenna kan [jenna] of [djenna] de uitspraak zijn, maar om dan maar djenna te schrijven? Liever gewoon jenna schrijven en het een paar keer verbeteren als ze jenna zeggen.
Op die manier komt het beter over zoals het eerst overkwam was het voor mij net alsof ik dom was bedankt voor je uitleg er bij. Zit op 29+2 en heb ontzettend last van mijn hormonen zoals mss wel meer vrouwen hier .