sinds een tijdje heb ik rommelende buik/darmen. ik weet niet precies hoelang ik dit al heb maar iniedergeval klinkt het als een heel hard knorrend geluid. ( dat is denk ik vooral mn maag ) ik kan vanaf morgen een vroege zwangerschapstest uitvoeren en ik vraag me af of jullie wat zien aan mn opgezette buik. Hier is ie dan :
Een opgezette buik is een logisch gevolg van rommelende darmen Ik heb er ook last van (ook als ik niet zwanger ben, hoewel mijn buik nu wel anders van vorm lijkt).
Begin van de zwangerschap is het gewoon een darmenbuik, ik kan sinds de 6de week al mijn eigen broeken niet meer aan helaas.
Ik had na mijn laatste eisprong echt een mega opgezette buik. Erger als normaal. Ik had nog veel meer symptomen die ik nooit had... Ik was er bijna van overtuigd dat ik zwanger was. Toch is mijn menstruatie gister helaas doorgebroken.... Maar een opgezette buik is zeker een zwangerschapssymptoom, ik hoop dat het voor jou een goed teken is, ik duim!
Darmen die zich niet vermaken kunnen een opgezette buik geven. Een zwangerschap kan de darmen laten dwarszitten. Maar dwarszittende darmen is geen garantie voor een zwangerschap. Kortom, niets over te zeggen. Succes morgen
bedankt voor de reacties ja is ook moelilijk te bepalen, maar sinds de afgelopen dagen is mn buik ook weer veranderd. het lijkt wel alsof mn navel naar voren op zet.ik heb het nog nooit eerder gehad, zo vaag. maar ik heb er wel een positief gevoel over
Ik ken het, die van mij was de 6de en 7de week nog 2 keren zo dik als die van jou, niet normaal, werd aangesproken door mensen die dachten dat ik bijna op de helft van de zwangerschap zat , is nu wel wat aan het wegtrekken, kan nog niet al mijn normale kleding aan maar is wel wat beter gelukkig haha, zijn gewoon de darmen.
Idd gewoon de darmen... Heb er zelf ook last van hihi... Was het maar een babybuik... Maar helaas allemaal lucht pff haha