trap laten bekleden

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hallo,

Ik heb last van een krakende trap, echt heel vervelend. Zo oud is ie niet want we wonen hier pas 3 jaar.
    Op de overloop is het ook nogal gehorig dus nu denken we eraan om de trap te laten bekleden. Maar ik vraag me af of dat wel zou helpen. Iemand ervaring ermee?

Groetjes Debby

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

geen idee of dat helpt Deb!
    Het zal allicht het geluid wel dempen, maar of het kraken weg is...
    Ons huis is uit 1928, beide trappen kraken maar een beetje maar ik heb geen idee hoe oud de trappen zijn...

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    is het een open trap? bij ons was de trap open maar we hebben er planken tegen aan gemaakt, dus als je de trap op loopt dan was de achterkant open zeg maar. snap je het nog? sinds dat de trap aan de achterkant dicht is hoor je niks meer.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het kraken word wel iets minder maar je zal het altijd blijven horen helaas

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja je blijft het horen!
    Ik wil er juist vanaf wat een werk om schoon te maken zeg baaaah!

6. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    We hebben een dichte trap, en ik word er nu ook helemaal gek van met schoonmaken. Er zitten nu alleen van die halve manen op en er gaat zo veel stof etc op die tredes zitten. Hoopte ook een beetje dat het met bekleden minder schoongemaakt hoeft te worden...
    Hmm, nog maar even goed over na denken dus.

Groetjes Debby

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben ook vloerbedekking op de trap maar hij kraakt nog steeds behoorlijk ;)

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Bij upstairs kunje je trap laten bekleden en dan is het kraken ook verholpen beweren ze.Ze komen regelmatig op tv bij eigen huis en tuin.Helaas is het wel erg prijzig maar wel heel erg mooi

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben een trap van 100 jaar oud en ook netjes laten bekleden door carpet right en geen kraak trap meer!

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Upstairs schijnt een ramp te zijn. Wij hebben het ook overwogen, maar na enig onderzoek hebben wij ervan afgezien. Erg slechte service en onwijs duur!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onze trap kraakte ook behoorlijk, mijn vriend heeft 'm helemaal mooi gemaakt (er zat eerst vloerbedekking op) en aan de achterkant houtjes ertussen gedaan, daar waar het kraakte. Hij kraakt nu nog wel een beetje maar echt een stuk minder dan eerst. Voordeel is bij ons dat aan de achterkant van de trap een vaste kast zit, dus het is niet zo dat die houtjes die ertussen zitten in het zicht zitten.

Deel Deze Pagina