Schijnbaar wordt er niet voor niets gezegd dat de huisdieren op hun baasjes gaan lijken. Een niet snuggere kat en nog minder snugger baasje lijkt het. Sorry TS je schoonzusje is hierin niet de slimste, want een "normale huis tuin en keuken kat" levert niets op bij het dekken en de kittens van dr vriendin ook niet...sterker nog ze zullen geld gaan kosten ....of worden ze niet geent en ontwormd etc
Met htk kittens valt echt geen geld te verdienen hoor. Ik heb altijd een kat gehad en nog nooit ervoor betaald. Er zijn zoveel mensen die ze gratis aanbieden. En aangezien ik geen raskat hoef, betaal ik dus niets.
ik vind het heel dom dat je een kitten van 9 maanden op jong wil zetten kan ook niet goed zijn toch vind dat je minstens 1 jaar moet wachten voor je er aan wil beginnen en veel geld ermee verdienen is ook nog maar de vraag kan goed zijn ze blijft zitten met al die kittens...
Ow, laat me raden: de kittens gaan rond 6 weken weg ('kan best, doet iedereen'), zonder checks en inentingen door de dierenarts ('kost te veel')? Gevolg: nog meer sneue katjes met gedragsproblemen in asiels of op straat... want daar eindigen ze. Ik denk dat je schoonzus geen idee heeft waar ze mee bezig is.