Hij is nog steeds weg...we hebben nog niks gehoord of gezien. onze poes kwijnt echt helemaal weg, ze is alleen en wordt magerder.. daarom hebben we besloten voor een kitten te gaan kijken, . mocht onze kater terugkomen, hebben we gewoon 3 katten. het huis is groot genoeg... maar dat neemt niet weg dat ik het echt vind..
en we lichten idd de nieuwe bewoners in. nu is het zo dat een vriendin van mij waarschijnlijk de woning overneemt, dus dat is ideaal!
Ik hoop ook dat hij weer terug komt, mijn kater is nu een dikke week weg, ben ook erg benieuwd of hij terug komt. Twee jaar geleden is een kat van mij 8 weken weg geweest, kwam ook doodleuk weer thuis.. Sterkte !
8 weken? dat is echt lang. heb je enig idee wat hij in de tussentijd heeft gedaan? En ik hoop dat je kater snel terugkomt! de mensen bij ons in de buurt helpen wel mee, iemand heeft ons briefje op de winkelruit van zijn/ haar winkel gehangen zodat iedereen het kan lezen en sommigen laten weten wanneer ze onze kat voor het laatst hebben gezien. daardoor hebben we een idee waar hij naartoe is gegaan, maar een zoekactie daar heeft nog niet geholpen. vinden jullie het niet vroeg om naar een kitten te gaan kijken? enerzijds ben ik bang dat als hij terugkomt het niet goedgaat met 3 katten, hoewel kittens makkelijk worden geaccepteerd en onze kater echt heel makkelijk was, aan de andere kant vind ik het voor onze poes zo zielig. Bovendien komt de kitten pas over 4 weken, dus we hebben nog even..
Geen idee waar hij toen zolang gezeten heeft, hij zag er verder ook goed uit. In september is er ook een gecastreerde kater van ons weg gelopen, tot vandaag de dag niet meer terug gekomen. Ik hoop ook dat onze kater snel terug komt, ben zo bang dat hij in de cyclo maaier heeft gezeten van een boer, is ons al eerder over komen.. We wachten het af, maar het is zeer vervelend, want je vraagt je elke avond af als het donker wordt: goh waar zou hij zitten ? Sterkte en ik hoop dat hij snel terug komt !
Onze kater is 4 weken en 4 dagen weg geweest. Iedereen hier in huis (manlief, dochter en andere 3 katten) in rep en roer. Echt niks voor die kater om zo lang weg te blijven. Hij heeft waarschijnlijk een ongeluk gehad, is daardoor de weg kwijt geraakt en zo lang weg geweest. We hebben overal flyers opgehangen en zo zijn we gebeld door iemand die hem (zwaar verwaarloosd en mank) gezien had. Gelukkig hebben we hem gevonden, een dag later en hij was dood geweest (komt door verwondingen) Ik hoop voor je dat je snel je kat terug vindt, jij ook jimmy! Het is inderdaad een ramp als je niet weet waar je kat is!
En Marieke, issie al terug? Die van ons (ook gecastreerd) was vanaf woensdag pleite, en stond vandaag weer in de tuin We zagen het al niet meer zitten, gelukkig issie weer thuis, wij blij, hond uitzinnig en de (andere) poes ook blij Hij is wel wat magertjes, dus heb m lekker vlees gegeven en we laten m nog ff screenen door de DA waarschijnlijk Hoop dat je kat snel thuis is! Enne gefeliciteerd met de nieuwe woning!