week overtijd negatief test en nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jess30, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week had ik ongesteld moeten worden wel een beetje bloedvelies maar verder niks. Ben dus nog steeds niet ongesteld geweest.

Ik was deze week helemaal niet lekker geworden tijdens het sporten net het gevoel van flauwvallen hard kloppingen en duizelig zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Vanmorgen test gedaan en die was negatief.

2. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe waren je vorige cycli?

3. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die waren gewoon netjes op tijd elke keer! dus ik snap er helemaal niks van had vorige week al ongesteld moeten worden wel veel last van buikpijn gehad afgelopen dagen.

4. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms doet je lichaam ineens rare dingen. Bijvoorbeeld een veel langere cyclus. Erg irritant! Heb je je ei goed waargenomen?

5. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die heb ik wel waar genomen en dat is wel irri als niet gaat zoals het hoort!

6. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Enhoe lang geleden was je ei dan? Het zou best kunnen maar kan ook zijn dat je cyclus ineens van slag is..

7. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden! Afgelopen zwangerschap werd mn test 28 juli positief en mijn nod was 13 juli. Ook later dus!

8. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    ik ben nu precies twee weken overtijd! heb vanmorgen de dokter gebeld en kan maandag terecht.. hopelijk gaan ze bloedtesten etc. ben bang dat ik iets heb ofzo (blaasontsteking etc). dus misschien kun je gewoon je dokter bellen en een afspraak maken?

9. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Een herkenbaar verhaal. Vanaf maart dit jaar ben ik regelmatig ongesteld geweest. Telkens met een cyclus van 31 dagen. De klok kon ik er op gelijk zetten en ook mijn eisprong voelde ik. Afgelopen maand, 16 augustus, had ik mijn eisprong moeten hebben. Ik was op Lowlands en we hebben geklust, maar ik had niet het gevoel dat ik mijn ei had gevoeld. Ook niks gemerkt aan mijn slijmvorming.
    Dit veranderde bij mij 2 weken later, toen had ik wel degelijk het idee dat mijn ei zich aan diende. Voor de zekerheid flink aan de klus. Op mijn NOD werd ik ook niet ongesteld en een test was negatief. Had constant wel het gevoel dat ik ongesteld moest worden. 8 dagen later moest ik ineens overgeven. Dat vond ik raar en gooide er direct een test achteraan....
    De test gaf een héél licht streepje. Vol ongeloof heb ik de ochtend erna met ochtendurine weer getest, de streep was nog duidelijker. Terwijl ik even met een wcpapiertje de boel oplapte zat er bloed aan. Naast een positieve zwangerschapstest had ik dus ook een bloeding.

Onderwijl heb ik fijn door getest en heb er inmiddels 10 de revu laten passeren ;) Allemaal positief, maar ben bang dat ik het vruchtje alsnog kwijt ben.

Echter vertelde ik je dit, omdat misschien de begin situatie van mij, misschien aansluit bij jou. Ik zal voor je duimen en als het zo is, hou het vast ;)

10. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar dit ben ook zo misselijk als wat heel tijd pff en hoofdpijn en andere dingen. Ik wacht nog even af en anders dan maar weer nieuwe test welke test heb jij gebruikt want wie weet zit er veel verschil in welke wel en niet goed is?

11. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    hier ook nog steeds geen menstruatie te bekennen pffff vermoeiend!

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Heel herkenbaar. Ik heb het afgelopen maand gehad. 7 dagen overtijd en alle testen negatief :(
    Wel moe, pijnlijkeborsten en bij vlagen misselijk...
    Bij de dokter mocht is hcg prikken.
    Helaas negatief en twee dagen na de uitslag werd ik toch ongesteld :(
    Ik hoop voor jou dat het niet zo is.
    Ik ga voor je duimen.
    Liefs

13. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ik was vorige maand 11 dagen te laat en testen bleven negatief je cyclus is gewoon in de war... echt irritant is dat :(

14. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Hier het zelfde uiteindelijk na 5dagen 'overtijd' ongesteld gewordem ,terwijl normaal altijd op 26/27 dagen zit

15. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    hier al 2,5 week overtijd en nog steeds niets! was gister naar de dokter, maar die zei alleen maar dat je wel eens een menstruatie kan overslaan pfff weet ook niet meer wanneer ik nou weer kan beginnen met ovulatietesten etc. wil nu gewoon ongesteld worden en weer verder gaan!!

16. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar meis..ik zie dat je pas net gestopt bent met de pil. Dan ben je toch gewoon aan het ontpillen???

17. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    ja blijkbaar.. was alleen de eerste 2 keer gewoon normaal ongesteld rond 28 dagen en ben al eens eerder gestopt met de pil en toen ook gelijk normale cyclus..

Deel Deze Pagina