hoi meiden, Ik heb 2 rekeningen voor mn dochter, 1 die ze krijgt als ze 18 is, en 1 van mij waar ik spaar voor dr opleiding enzo. Ik heb ook 2 spaarpotten staan, en dacht, laat ik het eens storten. Nu vraag ik me af of ik bij dat geldstortapparaat bij de rabo ook kan storten op een ing rekening? Dat ik mn ing pas erin stop zeg maar Ik weet wel dat ik het ook op 1 kan storten en dan weer overschrijven enzo, maar ik vraag het me gewoon af Groetjes Marijke
nee dit gaat niet. je kan enkel bij de rabo storten op een rabo rekening. bij ing moet je storten voor een ing rekening. bij ing moet je sorteren en 30 cent per zakje betalen en bij rabo hoef je niet te sorteren en kost het geen geld. ik doe dus altijd op mijn rabo rekening storten en dan overschrijven naar ing voor de kids
Nope helaas. Je kan alleen storten op je eigen rekening. Maar kan je niet gewoon bij de ing gaan storten dan?
bij de rabo hier in de buurt hebben ze een geldstortapp. staan. Daar doe ik het geld in en als ik op de rekening van de kids wil dan maak ik het ff over daarna.
Ing is 30 minuten met de auto hier vandaan, en de rabo 10 minuten. Maar dan doe ik het allemaal op de rabo en maak ik et daarna over. Alleen moet ik het dan allemaal gaan zitten tellen Bedankt dames!
Als het goed is wordt je geld geteld door het automaat en krijg je een bon en dan kun je het thuis via de rabobank over maken naar een andere rekening zou het niet zelf gaan tellen hoor
Je kan toch ook de spaarpotten in een apart tasje/zakje doen. Dan gooi je eerst het ene zakje erin en je ziet dan gelijk hoeveel er in zit.
Houd er wel rekening mee dat bij Rabobank de eerste 6 stortingen gratis zijn en dat je daarna 6,30 euro betaalt per storting.
elke ing heeft een stort automaat in het kantoor staan dus dit kun je gewoon daar doen, helaas niet bij de rabobank, je kunt ook niet via het ing stort automaat op een rabobank rekening storten...
Tis gelukt hoor meiden, ik heb het inderdaad in een zakje gedaan en toen overgeschreven. @vrouwtjeromy, ing zit veel te ver weg..