Wie weet er een leuke plaats in zuid-frankrijk of spanje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lientje, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij willen nog een weekje of misschien 1,5 week op vakantie. We gaan met de auto richting zuid-frankrijk/spanje. Ik heb zo'n campinggids gekocht maar zie door de bomen het bos niet meer. De costa brava en costa daurada hebben we al gehad.

Heeft iemand een idee waar we nog eens naartoe zouden kunnen? We houden van een beetje rondkijken (marktjes, mooie plaatsjes, boulevard enz) en zijn niet echt van de strandvakanties. Mooi weer is natuurlijk wel lekker.

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ik vind de Côte d'Azur in Zuid Frankrijk erg mooi, gezellig en leuk. Leuke plaatsen om dagtripjes naar te maken: Nice, Canne, Monaco, St. Tropez, St. Maxime, St. Raphael, Fréjus, Grasse (parfumfabriek)...
    De binnenlanden zijn ook erg mooi (Georges du Verdon bijvoorbeeld).
    Wij hebben vaak in Fréjus of Antibes op de camping gezet, maar St. Raphael en St. Maxime hebben ook mooie campings.

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik vindt Biarritz een geweldige stad.
    Je kunt er heerlijk zwemmen in de golven, duiken tussen de rotsen en natuurlijk leuke terrasjes en winkeltjes.
    Succes met het vinden van een leuke camping.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd daar ben ikzelf ook een paar keer geweest prachtige campings in de bossen met zwembad

fijne vakantie alvast :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    les vans? erg leuk klein dropje... heerlijk gelegen... super!

salvetat.... gaan me ouers alweer voor de tweede keer naar toe

camariq.... waar de wilde paarden lope, aan de middelandse zee

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Helemaal mee eens!
    Wij zijn in juni 2 weken naar de Cote Azur geweest en vonden het een fantastische streek waar we zeker weer naar terug willen!! ;)

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij zijn costa brava fan haha echte nederlanders. Blanes vind ik een aanrader

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Die cote d azur lijkt me wel leuk. De costa brava vind ik ook geweldig, maar mijn man wil niet twee keer naar dezelfde plek helaas...

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leuke camping-> goudal.... maar je moet zelf even googelen of dit met com of nl is.... dat ligt in zuidfrankrijk

10. Niet meer actief

Biscarosse en Mimizan zijn ook super, liggen zo'n 100 onder Bordeaux... Camping in Biscarosse is ook niet zo duur!

11. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Vorig jaar naar Port Grimaud geweest (Cote d'Azur) en gaan dit jaar naar Frejus, ligt iets hoger.

Deel Deze Pagina