Ik ben heel emotioneel vandaag. Stond vanochtend op en dacht"wat bof ik toch met dit leven, kijk eens naar al het moois dat ik heb!" En, ik weet het, er zijn me velen voorgeweest, maar ik wilde ook even kwijt dat ik superblij ben met dit forum en met jullie allemaal! Ik heb zo ontzettend veel geleerd en ook zoveel steun en plezier hier. Dat vind ik het mooiste van alles. Het is geweldig hoe we hier met elkaar omgaan. We hebben respect voor elkaar, staan open voor elkaar; geen vraag is te dom. Ik heb zowel tijdens mijn zwangerschap als met Elena met heel veel vragen gezeten, waar ik hier, dankzij jullie een antwoord op heb gevonden. Mensen in mijn omgeving vragen soms welk boek ik lees over zwangerschap en babies, omdat ik zoveel weet. Ik zeg dan "ik lees www.zwangerschapspagina.nl! We hebben toch niets meer nodig; we hebben elkaar (lees; een heel scala aan ervaringsdeskundigen! ), we hebben een verloskundige, we hebben een kraamverzorgster! Makers van deze site; ben jullie eeuwig dankbaar! En ik weet zeker, er zullen nog heel veel vragen en onzekerheden komen, maar ik heb een groep supermeiden waar ik altijd met alles terechtkan, en dat maakt me zeker! Wat een topforum en wat een topmeiden!
Jaaah! En nu lees ik dat we zelfs een lactatiekundige hebben! Misschien is een dietiste ook een idee, voor dames als ik?
Hier ook, hier terecht gekomen tijdens de zwangerschap en ben met alle onzekerheden hier mijn ei over kwijt gekomen! Zei laatst nog een keer dat ik niet zou weten hoe de zwangerschap verlopen was als ik deze site niet ontdekt had... Volgens mij stond de telefoon van de vk roodgloeiend
Ik ben ook zo enorm gelukkig. Als het gaat over kinderen krijgen, vruchtbaarheidsproblematiek of ga zo maar door... dan valt in het dagelijks leven toch vaak de zin: "Op het forum las ik...". Ik vind het ook geweldig dat ons kleine kindje hier een mooi plaatsje heeft gekregen in de vlindertuin. Dit brengt me ook heel veel troost. Ik hoop dat ik hier nog lang bij jullie mag horen en dat we na de verdrietige momenten die we hier hebben mogen delen nu gezegend zouden mogen worden met wat vreugdevolle momenten! Moderators en leden van Zwangerschapspagina: jullie zijn geweldig! Liefs, Josien
Fantastisch forum inderdaad. Ik ben ook heel dankbaar voor alle informatie die ik hier heb kunnen vinden eerst tijdens mijn zwangerschap en later aangaande verzorging, voeding etc.
Ook ik vind het hier geweldig! Het is het eerste forum waar ik echt ben blijven hangen en niet bij weg ben te slaan. Al die herkenning tussen vrouwen....en er achter komen dat als je een probleem hebt (groot of klein) dat je niet de eenige bent. Helemaal toppie hier
Ik sluit me hier bij aan! Heb ook vaak met "rare" vragen gezeten, maar toch kan je alles hier kwijt! En ja, dat het verslavend werkt nemen we maar voor lief toch? Sjappoo, sjappoo! *Yeah, berichtje nummer 1200!*
Vind het ook super! Hoewel ik vooral in het begin me juist een beetje afzijdig hield omdat ik zo bang was dat het mis zou gaan dat ik alleen de slechte dingen las Maar nu.. Gister nog.. Ik had pijn en een soort jeuk/irritatie bij mijn navel. dus ik 'hup' de site op en ff zoeken. Binnen 10 sec had ik een bevredigend antwoord. Mijn vriend moest heel hard lachen en kwam er toen ook wel achter dat het heel fijn is zo'n forum! En niet alleen maar verslavend
wat een lief verhaaltje kreeg er gewoon tranen van in me ogen. ik vind dat je helemaal gelijk heb en heb niks toe te voegen !
Ja, erg handig zo'n forum waar op bijna alle vragen rondom zwanger worden en zwanger zijn enzo wel een antwoord te krijgen is, gewoon omdat we met elkaar heel veel weten en ervaringsdeskundigen zijn. Al maanden vóórdat ik uberhaupt bezig was met kindjes krijgen enzo, zat ik hier op het forum en voelde me toen ook al welkom. Ik heb veel geleerd hier en hoop veel te blijven leren en anderen te kunnen blijven helpen. Fijn ook dat er deskundigen zijn waar we heen kunnen als we 't met elkaar echt niet meer weten. Ik hoop dat we met z'n allen hier nog heel lang kunnen blijven kletsen!
Ik vind het hier ook super.. als wij over een tijdje aan kinderen willen beginnen zal dit forum echt van pas komen. mijn vriend vraagt ook regelmatig of ik weer wat leuks heb gelezen hier
Hoi dat vond ik dus eerst ook! Heb veel leuke contacten opgedaan op dit forum. Maar heb ook hele nare ervaringen opgedaan! Vooral de laatste dagen! Er zitten hier meiden die er genoegen in scheppen een ander te vernederen en te bekritiseren! Het gaat er nl. niet om wat ze zeggen, maar hoe ze het zeggen! Voor mij heeft dit forum zijn glans verloren!
Ben nog niet zo lang actief, maar ik vind het erg fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen en om alle tips and tricks van anderen te lezen. De zin en onzin in de lounge: heerlijk!