welke mobiele telefoon nemen

Discussie in 'De lounge' gestart door simple, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik mag vanaf mei een nieuwe telefoon uitzoeken maar nu weet ik niet welke ik moet nemen. Nokia wordt het niet want daar heb ik de laatste 3 keer met verschillende toestellen problemen mee gehad. Dat deze super vaak bleven vast hangen en of uitvielen.

Ik heb nu telfort abbo en deze loopt in sept af, nu mag ik bij telfort 4 maanden van tevoren opzeggen en dus een ander toestel nemen. Nu wil ik ook een andere provider waarschijnlijk want telfort ondersteunt geen Blackberry internet mocht ik een BB kiezen.

Welke mobiele hebben jullie en zijn jullie er tevreden over, svp eerlijke antwoorden, wil me niet nog eens verkopen zoals bij de nokia's de laatste keren.

Bedankt alvast.

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hoi hoi,

Een paar dagen eerder stelde ik hier dezelfde vraag. Ik kreeg ook geen reacties, blijkbaar toch een moeilijke vraag omdat het erg persoonlijk is.

Ik heb de blackberry 8520 curve genomen in ROZE :D
    Vind hem heel mooi en ben de afgelopen 2 dagen i.i.g. erg tevreden. Ik had eerst ook een Nokia.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Is inderdaad een persoonlijke keuze.

Zo zweren mijn vriend en ik juist bij Nokia. Wij hebben allebei een keer een uitstapje gemaakt naar een ander merk, maar zijn daar gauw weer op terug gekomen.

Mijn vriend en ik vinden de Iphone ook wel erg leuk trouwens.

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb de Iphone en ben super tevreden (mijn vriend heeft er ook 1).
    Het werkt gemakkelijk, je kan er goed mee internetten, sms-jes typen en hij maakt goede foto's.

Groetjes Senna

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik heb de Blackberry 9780 Bold. Vind het ook ideaal, gratis pingen (mits je een internetabo hebt bij je provider) Whats appen ook gratis, maakt goeie foto's, navigatie er op etc. Kortom ik ben ook erg blij met mijn BB :D

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    HTC helemaal mijn telefoon

super ding, met gps dus altijd de tomtom bij je.
    succes met uit zoeken

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik wacht met spanning op de iphone 5:D. Mijn vriend heeft ook een iphone en is er superblij mee. Ik heb een "gewone" Samsung. De afgelopen paar jaar heb ik vaak geswitcht tussen een Nokia en Samsung. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.

8. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb sinds maandag een blackberry bold en ben er helemaal blij mee!

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Mijn man heeft de Samsung Galaxy S, is echt een toptelefoon in gebruik en alles.

Ik heb sinds zondag de Sony Ericsson Xperia ARC, werkt net zo geweldig als de galaxy S.

Ik vind persoonlijk het Android besturingssysteem echt super!

10. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ik heb nu bijna een jaartje de samsung wave, ben er zelf zeer tevrede over. Snel internet,Gps, enz enz. Maar ja is nu alweer oud eigenlijk vergeleken met vorig jaar :p

Mag voor mijn andere abbo binnekort een nieuwe mobiel uit gaan zoeken, heb 2 abbo´s lopen bij vodafone. en zit daar te denken om een HTC te pakken....maar weet het nog niet zeker!

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Heb sinds een paar weken de HTC wildfire echt een super fijn ding!!!

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Htc desire z.....hmmmm vind m wat minder, maja, over 2 jaar mag ik een nieuwe uitzoeken hahaha

13. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is inderdaad erg persoonlijk; wat wil je er allemaal mee doen? Alleen bellen en smsen of ook internetten, gps etc.

Ik heb verschillende telefoons gehad, echter nooit met internet o.i.d.
    De telefoons die ik fijn vond:
    -samsung g600 (uitschuifmodel)
    -samsung star (touch screen)

Nu heb ik een hele simpele Nokia 6500 slide. Ben er tevreden over, maar wil ook graag zoiets als een blackberry ofzo aanschaffen.
    Hopelijk kom je eruit qua keuze :)
    Kan iemand mij vertellen of de knopjes vd blackberry of een soortgelijk toestel niet heel klein zijn zodat smsen/typen erg lastig is?

14. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    De knopjes van de blackberry zijn niet al te groot, maar ik heb zelfs gel nagels en ik kom er nog goed mee overweg. Ik heb de blackberry curve tijdelijk. Ik wil er wel goed mee kunnen internetten vandaar dat ik het ook een moeilijke keuze vind.

Nu heb ik gezien dat de htc sensation in juni uitkomt, die lijkt me ook wel wat. Maar ze zijn zo duur.

Deel Deze Pagina