ik had hier altijd zon heel onsmakelijk idee van dacht altijd dat mensen met lapjes in dr onderbroek liepen net als vroeger haha maar dit ziet er echt leuk uit en wat ik lees is het ook koeler daaronder dan.. toch eens over nadenken, neit dat ik dan meteen met printje hoef want dat boeit me niet hoe het eruit ziet haha maar zit toch serieus erover te denken dit eens te proberen...
Ik gebruik ze eigenlijk alleen thuis. Moet de drempel van zo'n speciaal tasje nog over. @isademi: ik heb wel eerst gewoon eentje besteld om te proberen en daarna steeds meer, bevalt mij erg goed.
Ik ga ze wel eens proberen, eerst voor snachts omdat ik dan amper wat heb maar toch lekkerder wil liggen (en die laat ik ook langer in natuurlijk) en wie weet als dat een succes is dan probeer ik hem ook eens overdag... haha Ik heb een startsetje besteld mocht het niets zijn dan verkoop ik gewoon degene die ik nog niet heb gebruikt genoeg mensen hier 8 stuks voor 35 euro incl verzenden, ik heb die velours genomen (klonk zachter)
En ze heeft nu ook nog eens gratis verzending en een cadeautje als je boven de 8 verbandjes besteld. @Smallvill: hoe lang moet jij wachten tot het binnen is?
ja vandaar dat ik die ene set heb besteld dat was dan goedkoper dan 4 losse (als je verzendkosten zeg maar enzo erbij telt)
cutecotton verkoopt ze ook, dat is een nederlandse winkel, levert snel. (nee, geen aandelen van hoor haha)
Ik dacht: wat is dit nou weer?? Maar ze zien er wel gaaf uit en kan me zeker voorstellen dat het lekkerder zit. Ik gebruik zelf tampons, maar ik moet de 1e 2 dagen wel iedere 1,5 uur verschonen en dan heb ik al de grootste maat. Klotedingen.. bloed gaat er gewoon langs ofzo. Maar met normaal maandverband heb ik het probleem dat ze veel te breed zijn, dus het irriteert zo aan de binnenkant van mijn bovenbenen! Dus denk hier wel over na.. lijkt me wel wat voor 's nachts. Hoe breed zijn deze dingen? Blijft het goed zitten?
Wat ik me afvraag: Als je ergens bent en je hebt niet de mogelijkheid om je verbandje meteen in het water te zetten gaat dat dan niet stinken? Dat er zo'n vreselijke lucht uit je tas komt, zeg maar... Ik denk er ook al een poosje over, ik heb namelijk ook begrepen dat wasbaar verband beter absorbeert dan wegwerp verband. En dat zou wel heel fijn zijn, de eerste 2 dagen lijkt het wel op ik volledig leegloop. Vooral als ik moet werken is dat niet prettig, heb altijd het idee dat het aan alle kanten er langs gaat. En soms gebeurt dat ook, gelukkig ben ik er tot nu toe altijd op tijd bij geweest en was het dan alleen het randje van mijn onderbroek wat vies was.
Dat is bij mij dus ook het geval. Ze blijven erg goed zitten, bij die van mij zit een knippertje om het op z'n plaats te houden. (wat dus niet pijn doet als je fietst ofzo want daar was ik bang voor ). Het voelt veel zachter en frisser aan, vind ik. En het absorbeert een stuk beter! Als ik wegga, steek ik ze in de zak van mijn zoontjes luiers. Ik gebruik namelijk ook wasbare luiers en heb hier een speciale zak voor die waterdicht is en ik vind niet dat je iets ruikt.
ik heb ook gewoon zakje ervoor, maar kan ookin boeterhamme zakje dichtknopen, je reukt echt niets. ja had ze ook bij Cute cotton gezien, maar toen waren alle van Radumosity uitverkocht, dus meteen naar de hoofdbron gegaan. en dus super dat je verschillende maten hebt, mini tot mega maxi
Ik heb zojuist dankzij jullie eindelijk de stap durven nemen om katoenen maandverband te bestellen. Aangezien ik lichen sclerosus heb mag ik eigenlijk op aanraden van de gynocoloog geen gewoon mvb gebruiken. Maar ook ik dacht dat t van die ouderwetse lapjes stof zouden zijn. Mijn ogen zijn echt open gegaan, heb meteen besteld bij Randumosity, en t verzenden was ook nog gratis vanuit de vs. Bedankt dames!!!