katoen maandverband

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Maar dan ben je veel meer geld kwijt ;)
    Ben een beetje cheapie :D
    Ik wacht wel op die uit America en ik heb zelf de stofjes uitgezocht.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Heb niet het hele topic gelezen.... maar gebruikt iemand dan ook de wasbare inlegkruisjes? En hoe bevalt dat? En kan je dan met 1 de hele dag doen?

Heb vaak nogal wat last van licht urine verlies en als ik hele dag inlegkruisjes in heb dan krijg ik irritaties. Maar zonder inlegkruisjes dan ruik ik zo naar urine ( vind ik zelf dan he )

Ruik je de urine bij de wasbare inlegkruisjes ook nog of niet?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ja ik heb inlegkruisjes, en af en toe een druppeltje urine kan ik echt wel hele dag mee doen hoor.
    Ik doe meestal wel meteen thuis verschonen.
    ik ruik niks... ja als je met je neus erin zit :)

4. emje

emje Niet meer actief

hebben jullie misschien ook ervaring met wasbaar maandverband van een ander merk? ik heb ze namelijk best snel nodig en 2-4 weken is dan te lang. ook heb ik helaas geen paypal. vandaar dat ik ze graag via een nederlandse website wil bestellen maar daar zie ik alleen andere merken.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat grappig die katoene inegkruisjes.. dat lijkt mij ook wel wat... het broeit altijd zo snel dat synthetische spul..
    maar met maandverband.. kan je niet , als je niet snel iets kan vinden, zelf een stukje katoen ofzo over het kraamverband doen? zou dat niet schelen?
    Bij de hema heb je hele goedkope spuugdoekjes, die kan je er denk ik zo overheen leggen..

misschien slaat t nergens op hoor maar ik dacht er ineens aan :)

liefs Muis

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Misschien een tipje voor de dames die bij Cute Cotton willen bestellen. Als je de kortingscode gebruikt krijg je 10% korting!

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dames, mag ik jullie nog even wat vragen?
    Ik heb 2 proefpakketjes katoenen inlegkruisjes besteld.
    Nu met de zwangerschap leek het me ideaal, want ik heb écht inlegkruisjes nodig en die wegwerp broeien zo (met alle gevolgen van dien).
    Nu vind ik dus dat ze zo schuiven. Ze zijn zo'n 15 cm lang maar schuiven steeds naar achteren waardoor "het" er naast gaat.
    Meer mensen ervaring hiermee, en hoe hebben jullie dat opgelost?
    Ik heb ze van CuteCotton (FuzziBunz) en LanaLuna (katoen met bamboe).

Deel Deze Pagina