Oh nee oh nee oh nee, mag ik hier mijn nood even klagen? DE HEMA DOET DE STRIKSLIPS EN INLEGVELLEN UIT HET ASSORTIMENT! Argghhh wat moet ik nu? Ik ga me maar eens verdiepen in andere mogelijkheden. Aangezien we veel luiers te leen hebben moeten we misschien toch een keer over op 'eigen' en met een lange termijnvisie en wat gevuldere portomonnaie zijn die voorgevormde misschien wel een idee. Mmm ga me in een hele nieuwe wereld begeven... dit topci nog maar eens goed doorlezen . Hoie schrijf je portomonnaie eigenlijk
@Stranger: beurs is makkelijker En inlegvellen kun je ook kopen bij groene kruis winkel. Tenminste die van ons heeft ze wel. Ook op internet nog wel te koop. Of anders fleeceinleggers gebruiken die kun je steeds weer uitwassen. Strikslips heb ik nog 1 van dus als je die wilt hebben kan ik die wel opsturen. Succes !
Was ik even aan het zoeken op internet naar strikslips en kwam de volgende link tegen, mss heb je er wel iets aan, staan plaatsen bij waar je ze kunt kopen http://www.watkostenluiers.nl/testrappo ... kslips.htm
nog een tip voor inleggers, ik koop die nooit heb ooit een rol gekocht maar ik vond ze erg hard (als ze nieuw zijn) en groot. Ik koop altijd billen doekjes van de Super of Kruidvat (en niet de pampers doekjes) en als je die uitwast kan je ze als inleggers gebruiken. Sommige andere merken gaat het ook goed mee, maar pampers doekjes komen gelijk al pluizig uit de was. Sommige andere blijven goed stevig en die kan je dus gebruiken als inleggers!
Leuk Kathy, veel plezier ermee had nog niet gezien dat je ook katoen gaat proberen! Waar zit trouwens dat winkeltje, want zoveel zijn er niet, lijkt me leuk een keer te gaan kijken.
@ Kathy: bedankt voor de link! Wat ik wel vreemd vind is dat ze zeggen dat je strikslips niet meerdere keren kunt gebruiken. Hier doen we dat wel, maar nu na een maand of negen zijn ze wel een beetje aan het slijten... @ Molly: bedankt voor de tip, het werkt inderdaad erg goed! Ook de inlegvellen van de Hema was ik nu uit en dat werkt ook prima. Ik gebruikte al de kruidvatdoekjes dus nu gebruik ik ze meerdere keren .
http://www.de-kangoeroe.be/ Daar heb ik m'n luiers vandaan. Wat die doekjes van pampers betreft, ben ik dus al achtergekomen dat die niet werken in de wasmachine, idd meteen pluizig. Zal maar die doekjes van het kruidvat eens onthouden, alles wat ik kan hergebruiken is mooi meegenomen. Vind die katoenen luiers gewoon superleuk, zo'n lekker luierkontje is leuk om te zien :-D