ik ga alles wassen! - bed spullen - kinderwagen spullen - kleertjes - knuffeltjes - waskussen hoezen ....
Heb het gewassen op 30 graden, handwas ( maar dat programma moet op je wasmachine zitten en met persil ( hypoalergeen volgens mij )
Zo'n programma heb ik ook op m'n wasmachine. Ga het volgende keer proberen, hopelijk is het niet te laat. Bedankt voor de tips!
Thanx voor alle tips! Maar mag je nu wel of geen (hypoallergene) wasverachter gebruiken? Ik heb alles namelijk mét wasverzachter gewassen...
ik heb het zonder gedaan, maar volgens mij kan hypoalergeen geen kwaad. In 1e instantie niet met gewone wasverachter wassen heb ik gehoord.
Mijn hemel, ik ben echt een ontaarde moeder als ik dit zo lees.... Ik was alles met gewoon wasmiddel en een beetje wasverzachter, was geen dekentjes en al helemaal geen knuffels! Laat staan dat ik erover nadenk om speelgoed in de vaatwasser te stoppen Ik vul mijn verloftijd met in de tuin zitten met een ´ouders van nu´ in het zonnetje, kopje thee en bakje suikerpinda´s erbij en genieten maar Maar wie weet slaan bij mij de waskriebels nog toe, ik ben benieuwd. Succes met alle voorbereidingen, Anakin.