Hoi Iedereen Ik heb ff een vraagje Ik heb een zoontje van 2 maanden en wil zondag met hem gaan zwemmen maar aangezien hij nog maar 4300 gram weegt weet ik niet waar ik zwemluiers moet kopen want die zwemluiers gaan pas vanaf 6 kilo wie weet wat ik moet doen. Groetjes Ramona
ze bestaan ook niet voor lichtere babies. Ik heb die vanaf 6 kilo van de kruidvat en die zitten erg ruim, zelfs al is Ymke bijna wel 6 kilo, misschien een paar ons lichter. Je kan ook zwembroekjes kopen waar geen luier in hoeft, bij babywalz zag ik die laatst.
Misschien 2 zwemluiers over elkaar? Weet niet of het gaat, maar dan kan je de buitenste wat strakker aantrekken dat het wel blijft zitten.
Met zwemluiers valt er niks 'strakker aan te trekken' want het zijn geen gewone met plakkers, maar het zijn een soort broekjes Ik heb de zwemluiers van de Kruidvat en onze kleine woog zo'n 6.5 kg. Ik was bang dat t broekje nog veel te groot zou zijn, maar dat viel best mee, tenslotte had ze d'r zwembroekje er ook nog over heen en als t nat is, blijft t allemaal wel zitten hoor. Veel plezier!