Zwemluiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ramonawordtmama, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramonawordtmama

1 jan 2008
    12
    0
    0
    Hoi Iedereen

Ik heb ff een vraagje
    Ik heb een zoontje van 2 maanden en wil zondag met hem gaan zwemmen maar aangezien hij nog maar 4300 gram weegt weet ik niet waar ik zwemluiers moet kopen want die zwemluiers gaan pas vanaf 6 kilo
    wie weet wat ik moet doen.

Groetjes Ramona

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ze bestaan ook niet voor lichtere babies.
    Ik heb die vanaf 6 kilo van de kruidvat en die zitten erg ruim, zelfs al is Ymke bijna wel 6 kilo, misschien een paar ons lichter.

Je kan ook zwembroekjes kopen waar geen luier in hoeft, bij babywalz zag ik die laatst.

3. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Bij Prenatal hebben ze zwembroekjes waar inderdaad geen zwemluier onder hoeft, hartstikke makkelijk!

4. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Misschien 2 zwemluiers over elkaar?
    Weet niet of het gaat, maar dan kan je de buitenste wat strakker aantrekken dat het wel blijft zitten.

5. MommyMe

MommyMe Lid

30 mrt 2008
    31
    0
    0
    Met zwemluiers valt er niks 'strakker aan te trekken' want het zijn geen gewone met plakkers, maar het zijn een soort broekjes ;)

Ik heb de zwemluiers van de Kruidvat en onze kleine woog zo'n 6.5 kg. Ik was bang dat t broekje nog veel te groot zou zijn, maar dat viel best mee, tenslotte had ze d'r zwembroekje er ook nog over heen en als t nat is, blijft t allemaal wel zitten hoor.

Veel plezier!

Deel Deze Pagina