Schommelstoel

Discussion in 'De babyuitzet' started by Zena, Jul 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ik ben op zoek naar een schommelstoel voor in de babykamer.
    Een echt, niet zo'n ikea variant, maar een ouderwetse zeg maar. Op marktplaats staat vanalles, maar niet wat ik zoek.
    Iemand enig idee of deze ook nog nieuw verkocht worden? En zo ja, waar? En wat kost dat ongeveer?
    Bedankt voor het meedenken!

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Ik was een tijd geleden bij babypark in gouda en daar zag ik ook die stoelen staan, weet alleen niet meer zo goed wat de prijs was, wel over de € 150,- volgens mij!

Succes met zoeken, wij willen er ook één mits we genoeg ruimte over houden in het kamertje!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

succes ermee! Ik ben maanden op zoek geweest. toen ineens een ingeving en naar de winkel van sinkel (grote tweedehands winkel hier)b geweest en daar stond ie precies die schommelstoel die ik zocht :D ideaal heb er geen seconde spijt van.

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik heb hem, helaas voor jou ;), lekker van marktplaats gehaald. Maar misschien in de buurt: De Pelgrimshoeve in Zoetermeer. Hier verkopen ze ook tweedehands meubels. En anders is er in de buurt vast wel een winkel te vinden.
    Plaats eens een oproepje in de supermarkt?

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Bedankt voor het meedenken meiden!
    Ik ga is bij de kringloop kijken hier en iemand op mn werk gaf als tip trendhopper. Zal daar ook is langsgaan. Tenslotte heb ik nog 11 weken...

Share This Page