Hoi, op advies van een verkoper, kwam ik uit op de x-adventure cross-over 4 wieler. wie heeft hier ervaring mee? blijft moeilijk een kinderwagen zoeken
Wij hebben hem ook, en vinden hem heerlijk! Rijdt soepel, Simon lag er lekker in en zit er nu goed in, en een enorme boodschappenmand eronder, niet onbelangrijk vind ik.
Wij hebben hem ook en ik vind hem ook heerlijk rijden. De baby ligt lekker comfortabel doordat het matras dik is en de wagen niet veel wiebelt. En de boodschappenmand is inderdaad heerlijk ruim. Ik vind wel dat hij niet compact opvouwt.
De wagen bevalt me goed. Een ruime reiswieg, een grote boodschappenmand (echt ideaal). Maar toch weet ik niet of ik hem wel weer zou kopen als ik het over kon doen. De wagen klapt namelijk niet erg klein in. En met de wandelwagen inzet wordt het nog een stukje groter. Ik kan de wagen net in de auto kwijt maar het houd echt niet over.
dank je wel voor jullie reactie. maar ondertussen heb ik wer een iets anders gezien, de Mutsaerts transporter, 4 wielen, en een stuk lichter (7 kilo maar de x-adventure weegt 14 kilo) en een stuk kleiner in klapbaar.