Hoi dames, Wat is nu een fijne wipstoel? Ik heb er inmiddels zoveel gezien dat ik niet meer weet welke ik moet nemen. tips zijn welkom, alvast bedankt!
Als je er maar een neemt die afwasbaar is! Wij hebben bij Groot Meisje de fout gemaakt om er een te kopen van een zacht stofje (dat zou zoooo lekker zitten) maar uiteindelijk moesten we die wegdoen door alle vlekken die erop zaten. (kregen we er ook niet meer goed uit.) Nu dus een gekocht van iets minder comfortabel, gladder spul. Maar dat neem je zo af met een doekje. (zoals ik het beschrijf lijkt het nu net plastic ofzo, maar zo erg is het nou ook weer niet hoor. het is nog steeds wel stof, maar dan beter afwasbaar.) Succes!
Belangrijkste dingen van een wipstoel: - hij moet wippen - moet in verschillende standen te zetten zijn (van lig tot zit) - moet goed schoon te maken zijn - moet vast te zetten zijn (bij de eerste hapjes erg handig als ie even niet wipt) Verder maakt het niet uit! Succes!!!
We hebben er vorige week eentje gekocht bij de Gardo. Was maar 30 euro en doet wat ie moet doen, wippen . Zit zelfs al een speelboog op:
Ik raad je de Babybjorn wipper aan. Dat is absoluut de beste koop van mijn hele babyuitzet. We gebruiken hem nu nog steeds dagelijks en mijn kindje is ondertussen 15 maanden. Hij is niet goedkoop maar zeker het geld waard! + hij wipt echt + de hoes kan in de wasmachine + zeer lang te gebruiken, tot 12 kilo + verschillende standen + mooi - je kan hem niet vastzetten, hij wipt dus altijd Succes!
Ik heb een wipper van X adventure en ik denk dat hij ideaal is hij is makkelijk afneembaar en het wippen is te regelen en kun je dus vast zetten, je kan hem in alle standen zetten van zit tot lig .. ideaal
Wij hebben er een tweedehands van iemand overgenomen voor een paar euro, maar hij is van Chicco, en donkerblauw. Makkelijk af te poetsen, en in veel standen te zetten. Hij wipt prima en kan ook vastgezet worden. Er zitten draagbanden aan het stoeltje, dus je kunt hem makkelijk met kind en al verplaatsen.. We gebruiken dat ding echt zoveel!!!
Wij hebben ook de babybjorn, nog niet kunnen gebruiken. Maar waar ik ga babysitten, hebben ze hem en ze zijn er helemaal zot van. Alle vier de kinderen hebben erin gelegen en hij is echt wel praktisch omdat je hem in een handomdraai kan wassen. Hij is wel duur in aanschaf, maar volgens mij is het echt wel de moeite waard. Liefs Stephanie
wij hebben een wipstoel van de prenatal met speelboog. Kan alles mee gedaan worden zoals hierboven beschreven en ook is het een makkelijk stof die afgenomen kan worden.
dank jullie voor de tips. Ik heb de titaniumbaby sitter besteld. deze leek me wel comfortabel en hij is ook wel stoer. Iemand ervaring met deze stoel? Er zit alleen geen speelboog op.
Luna, die bogen kan je ook los kopen bij de intertoys. Daar zitten dan klemmen op zodat je die op iedere wipstoel kunt klemmen..... ik heb ook geen speelboog, maar ook nooit nodig gehad.
Wij hebben bij het zitje van de Mutsy kinderwagen beugels gekocht, waardoor je hem tot wipstoel om kunt tovereren. Heel veel gebruikt voor de mijn dochtertje, ook makkelijk mee te nemen op vakantie of bezoek. Wipt prima en is wat groter dan gemiddeld, dus ze kunnen er lang in. Bekleding kun je ook wassen. Straks kan de baby er in liggen. Je kunt hem ook stil zetten. Alleen als ze wat groter worden en je gebruikt hem ook als wandelwagen inzet, moet je hem wel steeds losklikken en overzetten, al gaat dat heel makkelijk.
ik heb een wipstoel met tril functie waar helaas me zoontje niet meer in kan hij is de 9 kilo gepasseerd dus hij staat te nixen zit speelboog enzo alles bij + trilfunctie
Ik heb er een gekocht van de Prenatal, die was/is in de aanbieding vanwege hun 50-jarig jubileum. Van 35 euro voor 25 euro geloof ik. Mooi meegenomen! Volgens mij is die prima. Stevig, goed afwasbaar stofje, hij wipt, hij kan vastgezet worden, hij kan van lig tot zit... Genoeg toch? Er zit alleen geen speelboog op. Kun je die los bij kopen?
Ook wij hebben 1 van de prenatal. Deze was niet duur, kan in meerdere standen, de stof kan in de wasmachine, kan ook op een niet wip stand, en er zit een speelboog aan.
wij hebben een titanium baby, was 35 euro. goed stevig, de voorganger was verbogen na een duw van een 2 jarig zoontje van mijn vriendin. de bekleding laat zich ook erg makkelijk wassen
Ik heb er ook één van prenatal en ben er beslist niet tevreden over. Kindje zit er niet goed in, ligt er meer bovenop. Eigenlijk moet er een soort kuiltje in zitten waar de billen in kunnen wegzakken, dat is bij die van ons niet. Kindje ligt er dus meer op en zakt steeds scheef weg. We gebruiken hem dus ook zeer sporadisch.