snap er niets meer van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zeze, 15 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeze

    zeze Lid

    15 okt 2005
    6
    0
    0
    ambtenaar
    amsterdam
    Ik heb half augustus een miskraam gehad. Wil weer heel graag opnieuw zwanger worden, maar nu heb ik het idee dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
    Ik heb last van pijnlijke borsten, een opgezwollen buik. Ik zweet heel vaak en heb soms lichte verhoging (37,7 soms).Ik heb ook veel last van witvloed (het is zo dik als nivea creme, maar wel geurloos). Ook ben ik vreselijk moe en eet ik veel meer.
    Mijn laatste menstruatie was 24 sept en duurde maar 2 dagen. Mijn ovulatie periode is dus al voorbij en ik moet dus pas over een week weer menstrueren.
    De klachten heb ik nu al zo'n 2 weken. Ik heb wel een test gedaan maar die was negatief. De laatste keer dat ik gemeenschap heb gehad was 21 sept. en de keer daarvoor was ergens eind aug.
    Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? of kan dat gewoonweg niet.
    :oops:
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Ten eerste wil ik jullie sterkte wensen met dit verlies.

    Ten tweede, misschien zijn de hormonen van je zwangerschap nog niet uit je lijf en heb je nog last van deze klachten.

    Je kan volgens mij gewoon weer gelijk zwanger worden, maar we horen ook vaak dat dan de cyclus even van slag is.

    Succes!
     
  3. zeze

    zeze Lid

    15 okt 2005
    6
    0
    0
    ambtenaar
    amsterdam
    ik heb me vergist in de datum van mijn miskraam. die was al op 10 juli. Ik mocht van de dokter niet meteen weer zwanger worden. Hij heeft me een vaccinatie gegeven tegen rode hond omdat hij vond dat ik niet genoeg anti-stoffen had.
    Vandaar dat ik een spiraal kreeg, maar die zat kennelijk hartstikke scheef want die viel er naar twee weken spontaan uit. Toen heb ik nog een maand de pil geslikt en daar ben ik toen ook mee gestopt.
    ik heb dus vanaf 22 juli tot half augustus regelmatig onveilig gevreeen. Maar ja, ben toch alweer 2 keer ongesteld geweest, ook al was het maar een lichte korte bloeding.
     
  4. zeze

    zeze Lid

    15 okt 2005
    6
    0
    0
    ambtenaar
    amsterdam
    ik ga volgende week maar eens gewoon naar de dokter.
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat lijkt me een goed plan. hij kan je beter helpen denk ik.
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zou idd goed kunnen dat je zwanger bent
    ik heb 2 miskramen mnd op mnd gehad en 3de mnd erna was het raak weer dus wie weet houd je lichaam je helemaal niet voor de gek
    even naar de dokter dus :)
    succes
     
  7. zeze

    zeze Lid

    15 okt 2005
    6
    0
    0
    ambtenaar
    amsterdam
    ik hoop het wel. ben de teleurstellingen een beetje zat. Iedereen zegt : je hebt tijd zat. Maar zo voelt het niet. Wordt al snel 31, dus ik vind dat het wel tijd wordt.
    :(
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ben benieuwd Zeze wat de uitslag gaat worden wanneer je bij de dokter bent geweest.
    Wanneer maak( heb) je een afspraak?

    Groetjes
     
  9. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Ik hoop dat het allemaal goed komt.
    Die onzekerheid is ook maar niets.
    Sterkte Heidi
     
  10. zeze

    zeze Lid

    15 okt 2005
    6
    0
    0
    ambtenaar
    amsterdam
    ik ga vrijdag naar de dokter. We zullen zien.
    Bedankt in ieder geval voor jullie steun. Ik laat het vrijdag wel weer weten hoe het is gegaan.
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    succes meis en hopelijk krijg je fijn nieuws
     
  12. zeze

    zeze Lid

    15 okt 2005
    6
    0
    0
    ambtenaar
    amsterdam
    Helaas, ik ben niet zwanger. Mijn lichaam hield me toch maar mooi voor de gek.
    Ik moet goed gaan nadenken wat ik nu wil. Die donor zoeken of toch maar wachten op die leuke vent. We zullen zien.
    In ieder geval bedankt voor jullie steun. En ik wens iedereen hier die zwanger is of wil worden heel veel geluk toe.

    Dikke kus aan iedereen.
     
  13. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat vervelend zeg. Ik hoop dat je die vent snel leert kennen hoor.
     

Deel Deze Pagina