witte vlokken in urine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacqueline1983, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    verzorgende in verzorgingshuis
    sint philipsland
    hoi,
    ik heb een vraagje!
    Ik heb vanmorgen getest negatief :evil: maar ik zag allemaal witte vlokken in mijn urine??
    Weet iemand wat dit kan zijn???

groetjes

2. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Slijm? Als je afscheiding hebt kun je dat ook terug zien in je urine.
    Tenminste dat zei de dame van Moeders voor moeders tegen mij toen ik allemaal vlokken zag drijven in de urine die ik opving.

Jammer dat de test negatief aangaf. Bij mij gaf ie pas na negen dagen aan dat ik zwanger was en het was echt een heeeeeeeel vaag lijntje. Ik had wel al 2x eerder getest dus toen ik overtijd was maar dat was ook negatief. Ik heb dus geen idee vanaf wanneer zo een test het moet aangeven.
    Ik wens je veel succes en hoop dat je gauw zwanger bent!

3. Loes

Loes Actief lid

1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hoi,

Witte vlokken in je urine kunnen ook betekenen dat je een blaasonsteking hebt. Heb je verder nog ergens last van? Bijvoorbeeld buikpijn, vaak plassen of pijn met plassen? Zo ja, dan zou ik even voor de zekerheid even langs de dokter gaan. Dan weet je ten minste zeker dat het niet daar van komt...

Liefs Loes

4. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik wil je ook niet ontmoedigen,maar ik heb ook elke maand witte vlokken in mijn urine en helaas tot vandaag nog geen wondertje in mijn buik :cry:

Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel wat betekend en dat je een dikke posie test krijgt over een paar dagen...

liefs liselotje ;)

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Same here! :(

6. Niet meer actief

Hallo ik had ook witte vlokken in mijn urine,laten nakijken op een blaasontsteking vanmorgen maar niets van dat al.
    Kan het dan ook een zwangerschapstekenzijn? dat wist ik niet.
    zal wel door de warmte komen.
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina