bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missX, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hallo dames,
    ik ben nog heel pril zwanger en nu had ik vaochtend ineens bruine waterige afscheiding, later was het ook een beetje slijmerig (sorry voor deze omschrijving)
    Vond het toch een beejte eng en heb de verloskundige maar even gebeld aangezien ik pas 31 juli voor een eerste echo mag komen. Zij zei dat het niks hoeft te zijn, maar dat ik het in de gaten moet houden en als het helder bloed wordt moet ik haar bellen. Ik mag waarschijnlijk sowieso volgende week al langskomen voor een echo ik moet haar morgen even terugbellen. Wat ik me afvraag is of er nog meer zijn die dit in het begin van een zwangerschap hebben gehad?
    Ook heb ik trouwens het vermoeden dat ik korter zwanger ben aangezien ik rond dag 20 pas mijn eisprong heb gehad (temp en oc.test).

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het kan goed bloed zijn van de innesteling, dat er toch even uit moet. Natuurlijk in de gaten houden, maar probeer je niet te druk te maken!

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    pfff dat is wel moeilijk zeg...het is gelukkig geen rood bloed en ik ben net wéér (ik blijf gaan) naar het toilet gegan en het leek alweer wat minder...

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo MissX

Ik heb dat oom gehad toenik 6 weken zwanger was. Ik schrok me dood ! Ik kon toen gelukkig wel 1,5 week later al terecht bij de VK en die heeft toen een echo gemaakt en alles was prima in orde. Het was inderdaad bloed dat bij de innesteling vrij was gekomen, maar in de baarmoeder was blijven zitten. Op een bepaald moment moet dat toch weg, maar dan zit het er al een tijdje waardoor het bruin kleurt. Als het goed is, is het over een paar dagen weer over.

Ik maakte me die dagen heel erg veel zorgen. Huilde veel, zelfs mijn man deed mee want we dachten echt dat we het kindje zouden verliezen. Gelukkig was alles goed. Probeer je daarom niet te veel zorgen te maken en doe het een paar dagen lekker rustig aan.

Wat ik wel raar vind is dat je nog een maand moet wachten voordat je bij de VK terecht kunt ! Is er geen andere VK in de buurt waar je eerder naar toe kunt ? Dan ben je zelf tenminste ook gerustgesteld. Op onze echt van 7 weken en 4 dagen was namelijk duidelijk te zien dat alles goed was en dat was een enrome geruststelling.

Sterkte !

Groetjes,
    Nikki F

5. Snoepie

Snoepie Lid

20 jan 2006
    32
    0
    0
    Ik heb dat twee weken terug ook gehad. Ik heb de verloskundige gebeld en zij stelde me gerust dat als het bruin bloed is, dat het oud bloed is en dat het niets is om je ongerust over te maken. Helder rood bloedverlies in combinatie met buikpijn is een slechter teken en dan moet je altijd de verloskundige bellen.

groetjes

Deel Deze Pagina