hahaha ik vin dhet te leuk! dus ik moet het even mededelen ik heb me eerste positiebroek gekocht! en ik had ook nog mazzel want er was uitverkoop! 50% dus das wel lekker! die met die grote buiken passen nog niet maar nu heb ik er een die aan de zijkanten gesteld kan worden an tja die passen natuurlijk wel! heerlijk! ben er blij mee! want de spijkerbroeken zitten niet meer lekker!
Leuk he, die eerste nieuwe kleren!! Heb nog maar pas mijn eerste broek gekocht, pas zelfs nog in mijn gewone spijkerbroek! Hoop nu wel dat die buik gaat komen en ik ook allemaal leuke kleren kan kopen!! Geniet lekker van je zwangerschap!! Groetjes Petra
Bij mij beginnen nu ook de meeste (spijker) broeken te strak te zitten. Ik heb vorige week bij de H&M 2 positie linnen broeken gekocht, die zitten heerlijk, en kun je ook na de zwangerschap dragen want van die rekband zie je niets als je er een shirtje overheen draagt Vanochtend heb ik bij de H&M nog een positiespijkerbroek gekocht, een hele leuke en ook nog in de uitverkoop, maar toen ik hem thuis paste was hij toch te klein en 1 maat groter was al uitverkocht, dus die moet helaas terug
leuk he,ja ik ben nog niet zo ver maar als t zover is en komt ik zit er op te wachten vind veel positiemode mooi vandaar,vorig jaar bij V&D aan t shoppen ik dacht hey daar hangt leuke kleding blijkt t positiemode te zijn haha ikke toen vlug weg gelopen!! groetjes krulliewullie
mijn spijkerbroeken passen ook niet meer. Ik kan ze nog wel net aan dicht krijgen maar dan krijg ik onwijze buikpijn en het zit onwijs rot.. Denk dat ik ook maar is moet gaan kijken voor een positiebroek of iets
Hmmm....... Ben al vaak opzoek geweest naar leuke positiekleding. Maar heel veel dingen vind ik toch te ouderwets. Heb zelf wel een beetje een alternatieve smaak qua kleding en dan is er al helemaal niets te vinden.
Hallo, Weet iemand ook waar je lengte (spijker)broeken kan kopen? Normaal koop ik altijd m'n broeken bij Miss Etam, omdat die lengtematen hebben en leuke kleding. Nu hebben ze daar ook Positiekleding, maar of dat ook in lengtematen is ???? Moet ik nog ff naar gaan kijken. Wellicht weet iemand een adres in Overijssel ?? Alvast bedankt ! Helga
Hoi Anniek ! Ik vond het inderdaad ook een enorme opluchting op een broek aan te hebben die lekker zit en past ! En zwangerschapskleren zijn tegenwoordig zo leuk, je kunt haast niet kiezen ! Veel plezier ! Groetjes, Nikki F
Ik heb ook positiebroeken gekocht bij de H&M zo een blauwe en roze linnen broek, want mijn spijkerbroeken passen helaas niet meer. Maar ik vind die elastische band niet lekker ziiten Ik krijg last van het gedeelte onder mijn borsten het gaat heel erg jeuken ed
Zit nog steeds in mijn eigen spijkerbroek, ben ik op zich wel blij om, want kan dus echt geen leuke positiebroeken vinden. groetjes van Mara
Ze hebben bij Pr*n*t*l alles in de opruiming nu! Heb van de week meegroeibeha's gekocht voor 5 euro per stuk!!! Geen geld en ze zitten heerlijk!! Ook heel veel positiekleding is in de aanbieding...
ik heb met 12 week iets ervoor twee positiebroeken bij prenatal gekocht, zaten op dat moment heerlijk, maar die capri (zwarte met zo'n halve riem had ik toen voor 29.95) zit me nu echt te strak, je kunt die ook verstellen met van die elastieken. ik had m in m gekocht en dacht nou die rekt nog wel ff lekker mee, leuk voor straks in de winter met laarzen, maar eeh, hij zit echt niet lekker nu, als ik zit zit ie zo strak in mijn buik en dan staat ie al op het meest losse standje, ik krijg direct protest! wat natuurlijk voor mij wel leuk is, maar het zit me echt niet lekker ik ga nu gewoon een eindje om voor hennes mama. hoe duur zijn die linnen broeken daar? heb er gister in assen nog een t-shirt en twee soort tuniekjes gehaald
Leuk hè die eerste kleding, dan wordt het wel steeds echter zo'n ukkie in je buik!! Ik heb één spijkerpositiebroek gekocht, maar kan verder steeds niks vinden. Kom uit de buurt van Arnhem en daar zitten twee leuke winkels, maar die zijn vrij prijzig (spijkerrok voor 100,-!). Verder heeft Prènatal en Miss Etam een heel klein hoekje... Help, zo kom ik natuurlijk nooit die 9 maanden door, want normale kleding is steeds minder een succes Wie weet nog leuke adresjes? Iemand een adres waar ze leuke spijkerrokjes verkopen? En... ervaringen met H&M Nijmegen/Den Bosch?
ik heb van hennes gewoon van de dames afdeling wat rokjes, maar dan wat grotere maten, daar zijn ze voor 14.90 ofzo, er zijn ook lage modellen ik heb er twee in maat 40 en twee in maat 42 en dan gewoon laag dragen, mijn vriendin heeft ze tot het eind gedragen en dan ook laag, wil heel goed is niet duur en staat helemaal hip. van noppies had ik ook een leuke gezien maar inderdaad dan betaal je gelijk 60 euro of meer, en dat zou ik normaal ook niet voor een rokje betalen
Bij mij komen die banden niet zo hoog. Je kunt ze ook omslaan (dubbelslaan) of zit dat ook niet lekker, of zie je dan een bobbel zitten? Ik heb vandaag bij de H&M nog een overall-spijkerbroek gekocht echt mega stoer Ik vind het wel erg vreemd dat er zoveel verschil in de maten zit, de ene keer heb ik XS en de andere keer S, ze vallen echt allemaal anders, heel raar.
nou bij mij past er ook niks meer heb nu 2 positiebroeken maar moet ook dringend om bh's want oei oei oei die groeien me toch een partij zeg en mn eigen bh's zitten echt voor geen meter meer groetjes mieke
Ja mijn borsten zijn ook al 2 cupmaten gegroeid Ik heb nu 1 zwangerschapsbeha die ook gelijk voedingsbeha is en 1 gewone beha die echt lekker zit maar dan 2 maten groter dan normaal. Ik draag nu trouwens 's nachts ook een beha, ik had ergens gelezen dat dat goed is om straks hangtieten te voorkomen
ik ga vandaag weer naar de stad, weer opzoek naar leuke positie broeken en idd bh's.... bij mij vallen ze zowat uit mijn gewone bh's! niet meer grappig! Ben benieuwd wat ik vandaag ga "scoren"
En... wat heb je gescoord? Zelf ook weer lekker ingeslagen vandaag Op advies van het forum hier, gewone spijkerrok bij de Hennes gekocht maar dan 2 maten groter dan normaal - gaat prima! Ook nog twee leuke shirtjes bij Prènatal. TIP: je kan nu bij H&M online shoppen op www.hm.com Weliswaar heel beperkte mama collectie, maar toch!