Augurken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door -, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja hoor.. ik ben het prototype zwangere vrees ik. IK MOET ELKE DAG EEN AUGURK!.. en dan niet een augurk, nee een

AUGURK

haha.. wat een dom woord eigenlijk. Ik twijfel bijna of ik het wel goed geschreven heb..

2. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Och arme :eek: Moet er dan ook slagroom op :) ;) Ofis dat de volgende stap.

Ik moet niets meer hebben van chocola, terwijl choco voor mij was uitgevonden ;)

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha :) :)

Ik had de eerste paar weken zo'n augurken-tik, ging bijna een pot per dag op :oops:

En chocola hoef ik ook niet meer sinds de zwangerschap, terwijl dat er altijd wel in ging :confused: Nu wordt ik er gewoon wat misselijk van zelfs :(

Nu niet echt een speciale voor keur ofzo, mannetje zegt dat ik gewoon alles eet wat voor handen is 8-[

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik eet ook elke dag een augurk en zilveruitjes

heerlijk zuur, :p

Maar een witte boterham met chocolade vlokken is ook een favoriet, heerlijk.

5. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Ik heb een periode gehad dat ik een augurk moest hebben of anders sellery salade. Maar dat is nu wel voorbij.
    Ik heb op het moment niet echt iets waar ik verzot op ben.

Bij mijn vorige zwangerschap moest ik elke dag een appel eten.

Grappig eigenlijk die gekke eetgewoontes tijdens het zwanger zijn.

6. Niet meer actief

oi oi oi.. dat klinkt ook wel RANZIG lekkerrrrrrrrrrrr.............

nee verder is het hier vooral cracker met kaas en jam!

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    owww ik had zin in frikandelllen speciaal.... heb er verschillende naar binnengewerkt bij de zwangerschap van Lisa... Bij Tim had iker geen last van.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben net een container, lust op t ogenblik vanalles. Ja en dan echt vanalles he! Tomaten en verse ananas terwijl ik er voorheen van kokhalzen moest, vaag... :)

9. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0

:oops: :oops: :oops: Heerlijk! :oops: :oops: :oops:

10. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had in het begin van me zwangerschap ook trek in augurken, at die echt bijna overal bij. Zure bommen waren toen ook heel erg lekker :D

11. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    voor mijn zwangerschap was ik melk verslaafd. De eerste weekjes kon ik geen melk zien1 Werd er misselijk en beroerd van, maar nu kan ik weer niet zonder. Word echt gek als er geen melk in huis is!

Eigenlijk is dat het enige, want voor de rest eet of drink (=melk dus!) ik niet anders dan anders.

Groetjes Anita

12. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Voor de eerste zwangerschap dronk ik cola light, liters. Zo lekker vond ik het. Tijdens die zwangerschap stond het mij echt tegen en nu drink ik het echt niet meer, ik vind het zelfs smerig.

Ik mag hopen dat dat met chocolade niet gebeurt, want ik kon toch altijd wel erg genieten van de chocoladetruffeltaart van Dudok in Rotterdam en ander chocoladelekkers. Wat kon ik daar vreselijk van genieten.

Voor de rest merk ik dat mijn smaak aan het veranderen is. Bifi worstjes, normaal schrans ik zo het zakje leeg en nu, nu zit er een chemisch smaakje aan. Optimel Frambozen, was bij mij de hit van deze zomer, literssss gingen er doorheen en nu, een glas per dag hooguit 2. Raar he die hormonen :) ;)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb me ook echt verbaasd over de trek of juist het geen trek meer hebben in eten. Ik dacht dat zwangere vrouwen dit altijd zwaar overdreven. Maar nu weet ik ook dat het echt zo is.

Melk drink ik ook veel, een liter per dag. Als ik nu frikandellen zie staan krijg ik er ook wel zin in. Het is nu avond en dan lijkt alles weer lekker.
    Morgenochtend daarintegen ben ik weer misselijk en dan lust ik niks meer, :)

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    van augurken krijg ik het zuur.

Ik heb echt trek in McDonalds verder heb ik niet echt ene tik. Ja melk ook. Dat dronk ik NOOIT en nu 1 liter per dag

15. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    bij me eerste zwangerschap was ik helemaal verzot op tomaten en cola.
    ik de 2e helft van de zwangerschap alleen maar ijs en daarna alleen maar naar de mac vooral die kaas dingentjes die er toen waren heerlijk.

hoop dat ik het ook weer eens snel mag meemaken al dat lekkere eten

groetjes annegie

16. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik kan elke dag een bak lasagne eten,op elk uur van de dag..heeeeeeeerlijk!

Augurken lust ik dus écht niet.

Vroeger was ik verzot op melk,hele glazen tegelijk.
    Nu lust ik het ineens niet meer,zo'n weeige smaak blegh!

Verder zijn pepernoten en zoete drop naast het bed een must,en rocevicee aanmaak...jammmm

Als ik mijn dag niet begin met een boterham met pindakaas en een glas limo,dan loop ik de hele dag te kotsen :( Terwijl ik niet eens pindakaas lust haha

17. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hahah grappig! :D
    dat hoor je geloof ik meer niet dan wel ! ;)

Deel Deze Pagina