Laat ik heel eerlijk beginnen met zeggen dat ik geen dierenvriend ben, heb er echt helemaal niks mee. Tuurlijk vind ik het sneu als zo'n beestje zo heeft moeten lijden, maar lig er verder niet wakker van, zeg maar. Maar goed, ik heb dus echt een bloedhekel aan die katten hier in de buurt zitten in mijn tuin, poepen er, bahbah... Als je dieren hebt, prima, maar hou ze bij je! Idd, een hond in je tuin is niet leuk, waarom een kat wel? Van een ander bedoel ik hè...
katten moeten inderdaad wel naar buiten kunnen vind ik, maar dan wel lekker in de tuinen van de baasjes graag! En als ze niet in je tuin kunnen blijven, dan maar aan een lijntje.
ohhhh wat sneu bah, ik ben er even helemaal naar van bah... katten aan touwtjes, altijd link omdat je er constant bij moet zijn, een kat kan zich raar verstrikken in een touw..
En de scholieren van 15 die langs je tuin rijden en er in kwatten (roggel) lekker goor in andermans tuin spugen. En wat te bedenken van de beste heren die een boompje opzoeken omdat ze moeten plassen'? Lekker in de bosjes. Moeten we die ook maar aanlijnen.
Bij zulk gedrag eigenlijk wel Maar aangezien zij onder de categorie mensen vallen ipv katten die bij de wet als ding staan aangemerkt mag dit niet...
Aaah,wat sneu.. Het is altijd zo pijnlijk om een beestje te verliezen Onze kat is een keer via het rolgordijn naar beneden gegaan om zo buiten te komen. De nageltjes stonden er precies in.. Ik vind het ook supersneu als katten niet naar buiten mogen,onze buurvrouw wil ze ook niet buiten laten (daar is het ook nog eens mega mega mega smerig binnen) en die katten zien er echt slecht en ongelukkig uit. In ons nieuwe huis komen kattenluikjes zodat ze lekker altijd zelf kunnen kiezen,ook als wij een dagje weg zijn!