mijn kat zwemt regelmatig in de sloot achter het huis en dan horen we vaak mensen lachen daarom... tsja hij liever dan ik
1 van onze perzen wordt helemaal gek als hij niet mee mag onder de douche, miauwt alles bijelkaar en krabt aan de douchedeur net zoalng tot je open doet....als ie binnen is dan gaat hij met zn poten door het water slaan....ach ja iedere gek zn gebrek ook de vijver is een prachtige speelplaats om water te gaan hozen.
Ik lig dubbel met die foto's hahahah geweldig Heb zelf geen katten alleen 2 hondjes. Maar heb echt gelachen hoe die katten allemaal uitzien hahahah helemaal doorweekt ocharme.
ik was mijn katten geregeld, zo gaat er ook een hoop haren mee uit (helemaal tijdens het droog fohnen) ik was in onze stad (zelfs provincie geloof ik) de enige trimster die ook katten deed. geregeld dat ik van een foktser een paar katten had om te wassen die ze niet alleen kon wassen. en ook andere katten (met name persen) voor een goed bad, tijdens het fohen komt er heel wat pluis (onderwol) haar mee en iemand hier had een naakte kat, die moet je juist wassen om hun huid schoon te huiden(vochtbalans)
ik zou wegrennen als ik zo'n natte kat tegen kwam! bah wat zien die er eng uit haha en vind het ook wel zielig
Haha echt lachen! Ook om jullie opmerkingen trouwens Mijn oma had een kat die het geweldig vond in de badkamer als je ging douchen. Dan ging ik douchen en zette de wastafelkraan aan, beest was helemaal door het dolle heen, zo grappig!
Mijn 3 sphynxen gaan regelmatig in bad. Leuk vinden ze het niet, maar het is wel nodig. Zonder al dat haar blijft al het huidsmeer op de huid zitten en gaan ze afgeven op de mandjes en kussentjes waar ze in liggen.
Het verschil zal niet te zien zijn in het uiterlijk denk ik Een pluizebol als een langhaar pers ziet er natijd ongeveer uit als een spynx met pruik
dat deed onze kat ook altijd! haha erg leuk, alles was dan helemaal nat! Hij doet het nou niet meer (gelukkig haha)
Wij hebben onze katten al paarkeer gebadderd, omdat bj hun heel erg de kattenbak geur in hun vacht blijft hangen (kattebak word wel dagelijks leeg geschept enz) maar toch stinken ze behoorlijk als ze bij ons komen liggen/zitten. dus 1x in de zoveel tijd wassen we ze even =3