Katten en een baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arevinol, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    WIJ HEBBEN 7 KATTEN
    onze ervaring is dat ze doodsbang zijn voor kids dus maak me niet zo zorgen
    deurklinken omhoog en probleem opgelost. iedere dag stofzuigen...en vaak zijn ze buiten de doerakkers

2. Moon13

Moon13 Lid

30 jun 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    :D heel herkenbaar! hier 4 ragdolls poezen en geen enkel probleem met onze baby! maakte me ook een beetje zorgen hoor, met hormonen enzo + je kent je katten maar toch...
    Nou bij ons meteen op de 1rste dag thuis geconfronteerd, ze kwamen even ruiken toen ging die klein huilen, de katten trekken gelijk rare gezichten was echt grappig om te zien.
    2wede dag hadden ze al 3 van hun onze dochter volledig geaccepteerd en na 5 dagen kwam ook Moon bij. Nu zijn ze niet meer weg te slaan( altijd onder toezicht natuurlijk)en houden inmiddels bewaking naast de baby.Ze mogen ook niet in de slaapkamers en baby kamer, ze blijven s nachts in de anderen kamers en dat gaat perfect. Verder krijgen ze nog steeds hun zorg eten en knuffels daar gaat het om!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb 1kat en maakte me er tijdens mn zwangerschap ook wel een beetje zorgen over. nemo(de kat) mocht toen de babykamer nog niet helemaal af was altijd op die kamer. hij ging dan onder de kinderwagen liggen (in het boodschappenmandje). de box hadden we ook al ruim voor mn bevalling neergezet en we hebben er ballonnen in gelegt zodat ie het niet leuk zou vinden. nemo ging vrolijk tussen de ballonnen liggen. we hebben hem telkens weggestuurd als ie in de box lag. na mn bevalling moest nemo niet zoveel van mij en alyssa hebben. langzaam is dat beter gegaan en nu na ruim 5maanden komt ie bij alyssa kijken en kopjes geven. soms gaat ie in de wipstoel liggen, maar verder kan ik hem nergens op betrappen.

liefs doris

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat vinden mijn katten alleen maar prachtig! Op het aluminiumfolie stonden allemaal poezenpootjes-afdrukken (goh, leuk galgjewoord) en ik vond 1 van mn katten tussen de ballonnen.

Hier hebben ze ook verschillende keren vliegles gehad, maar niets helpt. Wij hebben een plank over de box en alle spullen van die kleine gaan uit de kamer, de gang op, daar mogen ze niet komen. Ze liggen wel in de bumbostoel, maar dat mag. Alles wat van die kleine is, is interessant, behalve als Sasha erin/op/zit/ligt.

Deel Deze Pagina