zwanger van een lintworm?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona0309, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Soms vraag ik me af of ik niet zwanger ben van een lintworm....
    laatste 2 weken (misschien langer) heb ik constant honger, honger, honger en nog eens honger.....

Kan me niet herinneren dat ik dat de eerste zwangerschap ook had....
    Ik moet ook echt eten, want anders voel ik me slap..... maar ook al heb ik gegeten, blijf ik soms het honger gevoel houden.... of als ik echt vol zit, krijg ik 2 uur later alweer honger....... word er gek van....
    Wil ook niet te veel eten, want was 2 weken geleden al 9 kilo aangekomen.. (vorige zwangerschap meer dan 20) en dan toch echt niet van het snoepen...

meer mensen hier last van?

2. Marscha

Marscha Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D

wat denk je zelf? wordt het een mevrouw lintworm of meneer lintworm? :)

geen zorgen, ik vreet mezelf ook helemaal scheel. Vroeger at ik smorgens niets, smiddags soms 2 broodjes ofzo en savonds met moeite mn warme maaltijd.

nu begin ik smorgens met een grote bak chocopops (soort cornflakes) met daarachteraan wat broodjes en snacks en snoepjes en tussendoortjes en nog meer broodjes en een groot bord avond eten en nog meer broodjes. en vergeet alle duizenden appels niet tussendoor en aardbeien (minstends een bak per dag) enz enz enz.

was 58 voor ik zwanger werd en ben nu 76 kilo!

je bent zwanger meid, laat je lekker gaan! 9 maanden lang lekker scheit hebben aan alles en doen waar je zin in hebt!

daarna is het tijd voor lijnen als dat nodig is :D

(ik zit trouwens nu ik dit schrijf weer aan een appel... nummer 5 al op deze luie zondag en ben mn huis nog niet uitgeweest :confused: )

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik eet ook onwijs veel, maar steeds kleine porties. Vroeger at ik van die grote borden vol, maar dat krijg ik niet meer in één keer weg. Mijn maag zit in de verdrukking denk ik :)

Ik heb wel veel trek in ongezonde dingen, dat is minder :( Ben nu ook al 8 kilo aangekomen, ontdekte ik gisteren tot mijn grote schrik. Ik snap ook niet waar die kilo's dan zitten, want mijn buik is het enige dat dikker wordt.

4. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Niet elke zwangerschap is het zelfde,
    dus ik kan best begrijpen dat je het vergelijk met de andere. Maar dat moet je juist niet doen.

dit is onze 3e, en echt totaal anders dan de andere.

5. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ik ben normaal gesproken ook maar een magere eter; 1 bakje vla in de ochtend, 1 sneetje brood in de middag, 1 half bord in de avond, en vaak 1/2 tussendoortjes verdeeld over de dag (waaronder in ieder geval 1 stuk fruit).

Tegenwoordig begin ik in de ochtend al met de gekste dingen; 2 Appelflappen, of 2 kersenflappen, of 3 broodjes met dik beleg... Van alles. Rond 11 uur eet ik meestal een mars of een snicker weg, gevuld door een mandarijn of appel. Rond half 1 is het bij mij op kantoor pauze en eet ik standaard 2 dik belegde bruine pistolets (broodjes gezond, ham/kaas, rookworst, bal gehakt en het liefst met mayonaise :oops: ). Rond 2 uur is het weer de beurt aan een appel of mandarijn, en een zoete snack (stroopkoeken, chocola enzovoorts). Rond 4 uur in de middag exact hetzelfde verhaal, of nog een dik belegd broodje. In de avond 1/2 borden vol met een warme maaltijd, gevolgd door 250ml vruchtenyoghurt. Later op de avond meestal nog iets van fruit, een kaastosti of chips... :confused: En dan nog ga ik met échte trek mijn bed in.

Qua drinken 9/10 keer een glas water, kopje thee, fruitsapjes, aanmaaklimonade enz.
    Dus maak je niet druk, ik eet niet bewust heel erg veel... Maar ik heb gewoon voortdurend trek, en och het zal me eigenlijk een zorg zijn.. Als de kleine goed groeit, dan ben ik meer dan tevreden. Die kilo's zijn voor latere zorg.

6. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hah je titel is wel grappig ik dacht al huh..ik heb dat ook al heel de zwangerschap constant eten .niet echt een hongergevoel maar ewoon zin in eten jaja tijdens de zwangerschap gaan er veel eurotjes naar eten hahaha

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier nog 1 met honger! had vanochtend voor 11.30 mn boterhammen
    ( 4 ) al op. En ik moet nog tot 17:00....gelukkig nog een appeltje liggen :D

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou kunnen dat je bloedsuiker erg schommelt: daar kan dat hongergevoel vandaan komen. Als je ervan af wilt: geen (toegevoegde) suiker eten, veel vezels, dan blijft je bloedsuiker stabieler waardoor je minder hongergevoel hebt...

9. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar Ramona. Ik heb ook constant trek. Meestal begin ik smorgen heel netjes met twee bruine boterhammen en wat fruit. Maar kort hierna heb ik alweer trek en moet ik weer wat eten. Als ik niet werk en thuis zit is het helemaal moelijk. Dan kan ik wel de hele dag door blijven eten. Crackers, cake, wat chips etc.....en s`avonds weer het avondeten. Iedere dag begin ik met goede voornemens.maar helaas :-S

10. ramona0309

Gelukkig snoep ik niet echt... maar eten! pfff ben al blij dat ik niet de enige ben.....
    Zou het kunnen komen dat de kleine nu meer in gewicht gaat aankomen...?

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik eet ook wel veel, maar vooral kleine beetjes omdat ik zo snel vol zit. maar als ik eenmaal een knorrig gevoel krijg moet ik ook meteen wat eten anders wordt ik stikchagereinig en misselijk van de honger....
    ik eet wel ongeveer om de 2 uur wat..

12. Niet meer actief

Ramona weet je toevallig watj e krijgt? een jongen of een meisje?

En hier ook hoor.. heeeeeel veel honger! De laatste tijd wordt het iets minder, gelukkig! haha want ik ben al ruim 20kg aangekomen!

13. ramona0309

maakt dat uit dan?

Denk dat dat weer zo'n bakerpraatje is hoor...

Ben benieuwd waar de teller deze keer stopt....!

14. Marscha

Marscha Niet meer actief

Jongens worden zwaarder dan meisjes volgens mij...

Maar je zag wat ik ongeveer naar binnen werkte, ik was 58 voor de zwangerschap weeg nu 76 kilo. En ben eigenlijk nog steeds slank. Ik pas mijn oude broeken nog gewoon over mn heupen alleen kan ze niet meer dicht krijgen sinds de meid zover ingedaald ligt...

Dus als je geen breed of zwaar type bent hoef je daar denkik ook niet bang voor te zijn!

Lekker eten waar je baby om vraagt! :thumup:

15. Niet meer actief

is ook een bakerpraatje.. vidn het alleen wel grappig om te weten :) omdat ze idd zeggen dat jongens zwaarder worden & ik ook een jongen krijg en al ruim 20kg ben aangekomen

16. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja jongens worden wel zwaarder maar meestal geen kilo's hoor! ;)

geloof dat het rond de 300/400 gram gemiddeld hoger ligt als het gewicht van een meid, maar pin me er niet aan vast weet het niet zeker hoor...

17. Niet meer actief

haahahahaha nee kilo's snap ik zelf ook nog net wel ;)

18. ramona0309

Nou de vorige was waarbij ik niet van die hongerbuien had was en ik al meer dan 20 kilo was aangekomen was een jongen..... dus zou dit een jongen-jongen moeten zijn :) ?

Tweede kind is toch meestal ook zwaarder dan een eerste toch?
    Tenminste mijn broer was 6 pond, en ikke 6,5........ dus misschien dat het daar mee te maken heeft.....

ik mag volgende week dinsdag weer naar de vk.... altijd spannend die weegschaal... maar idd... denk wel dat ik straks weer snel op gewicht ben.... want ook ik ben zwaarder als dat ik oog... en normaal... ben ik iets van 57 kilo.... was alleen nu na die mk al aangekomen en direkt weer zwanger, dus die extra kilo's was ik nog niet kwijt....

Heb t trouwens vorige zwangerschap gepresteerd om ergens op het laatst in 1 week 4 kilo aan te komen!
    De vk ging na mij op de weegschaal staan om te kijken of deze niet kapot was.... dan sta je toch wel even raar te kijken :oops: !

19. ramona0309

Trouwens....
    Mijn zoontje woog 3470 gram bij de geboorte en ik was door de bevalling al 8 kilo :) kwijtgeraakt...... dat is ook meer als de "boekjes" schrijven... misschien een gerusstelling voor degene die ook veel gewicht aankomen......

(AAAAAAHHHH heb alweer honger!)

20. Niet meer actief

Nou hopen dat ik dan ook meteen maar veel kg's kwijt ben :D hahaa

Deel Deze Pagina