Ik ben er echt net achter dat ik zwanger ben, had maandag een positieve test, zowel van kruidvat als van CB met indicator. Maar jeetje wat is dit spannend. Heb zo vaak dromen gehad over zwanger zijn en een positieve test hebben en dan wakker worden dat het maar een droom was... en nu is het echt zo en nu voelt het net als zo'n droom, ik ben zo bang dat dit niet echt is, dat het maar een droom is en dat ik er straks achter kom dat er helemaal niks in m'n buik zit! Ik heb 22 juli m'n eerste echo, dat is al vrij snel! Verloskundige gaf aan dat ze tussen 7 en 8 weken de eerste echo doen voor het hartje, dus heel spannend nu dat afwachten tot 22 juli!!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik ken het gevoel maar al te goed, zo leuk herinner me het nog als de dag van gister! Geniet er maar lekker van en op naar een goede echo!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Spannend allemaal he, maar dat gaat zeker wel goed komen. En ik vind het iedere echo of iedere controle weer spannend Ik hoop dat het snel 22 juli is en je een mooi kloppend hartje ziet. Dat is zo'n mooi gevoel.
Spannend he Claudia We lopen bijna gelijk, ik heb de 23e de eerste echo met 7 weken. ik kan echt niet wachten, nog 3 weken pfff. Wat ik wel niet van mezelf had verwacht is dat ik zo bang ben dat het mis gaat, heb nogal wat kramp en nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Volgens de verloskundige heeft 80% van de vrouwen buikpijn de eerste weken dus ik moest me geen zorgen maken zolang ik geen rood bloed zou zien. vandaag met mezelf afgesproken dat ik gewoon ga genieten! Verder nog geen kwaaltjes, behalve dat ik bepaalde geuren ineens heel sterk ruik. Vanmorgen wandelde ik met de honden en dacht ik wat ruik ik toch? een hele sterke geur die ik nooit eerder heb geroken..was gewoon het gras.. en dan niet gemaaid gras hmmm. En ik droom heel sterk valt me op. geniet ze nog!
Hoihoi, Ik heb ook de 22ste onze eerste echo, ben zo benieuwd! Ik kan het soms niet beseffen dat ik echt zwanger ben, maar dan voel ik mn darmen lkr tekeer gaan, dat is eigelijk de enige bevestiging dat ik t wel moet geloven... En ik heb totaal geen behoefte aan koffie, wat raar is voor mij dus drink op mn werk maar gewoon een bakkie. Hebben jullie ook nog t gevoel dat t allemaal niet echt is en dat je elk moment weer ongesteld gaat worden! De spannende dagen voor nod zijn voorlopig gewoon voorbij! En het in de gate houden wanneer je eisprong is enz.. Groetjes
Gefeliciteerd!!! Hihi, raar idee he? Had ik ook. Wij zijn jaar bezig geweest en toen ik afgelopen dec. dacht ongesteld te worden heb ik voor zekerheid een test gedaan, heel positief! toen nog 2 testen er achteraan omdat ik het niet kon geloven, hahaha! Zat ik daar met 3 positieve testen in mijn hand. Ik kon alleen maar lachen. Ik had toen al wel wat kwaaltjes, maar waren bijna zelfde als dat ik ongesteld moest worden, dus besef dat er dan iets in je buik groeit is zo onwerkelijk! Zelfs na 1e echo(met ruim 8 weken), kon ik het nog niet echt bevatten, want je voelt nog niets. Werd in de loop vd weken wel wat beroerder, heel lamlendig enzo. Dat was enige wat "tastbaar" was. Nu ik 32 weken ben en ik al paar maanden mijn kleine uk voel bewegen(en regelmatig in elkaar getrimt word vanbinnen, hahaha), is het allemaal wat "echter", maar toch, vind ik het nog steeds onwerkelijk dat er een mensje in mijn buik zit. Kan me nog steeds niet voorstellen dat die straks in het ledikantje ligt te slapen. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en dat je straks een positieve echo zult hebben!
Eindelijk he mopje! ook al is het snel in de 4e ronde al, toch als die spannende maanden die er aan vooraf zijn gegaan , wel grappig trouwens we zijn allebei in de 4e ronde zwanger Nog een keer van harte gefeliciteerd lieverd! Ik ben ook erg zenuwachtig zoals je weet voor mijn echo morgen, maar dat komt bij jou helemaal goed dat weet ik zeker! dikke knuffel!
Als eerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel herkenbaar die spanning, die heb ik gehad tot de 12 weken. Pas toen was het voor mij gevoelsmatig goed.. Ook die ongikrampen had ik tot een week of 6!
Gefeliciteeeeerd!!! Ik moet nog 2 weken wachten op de eerste echo oooo tis zo spannend en je voelt vanalles vooral de angst dat het misgaat vooral omdat myn moeder 6 miskramen en 1 doodgeboorte heeft meegemaakt pff stress stress stress, hoop zo op n kloppend hartje 16 juli, de symptomen zijn iedergeval flink aanwezig plas die kratten zo vol van mvm haha en mijn borsten doen echt super! Pijn wist niet dat die zo zeer konden doen en t rommelt allemaal flink daar beneden soms ook wat steekjea en trekkend gevoel dan zeg ik gelijk tegen mijn vriend ja schat nu gaat t gebeuren , heb zo grote angst op n miskraam maak hem er heel bang door kan er gewoon niks aan doen , nu afwachten en hopen op straks kloppendw hartjes voor ons Liefs love7
Bedankt voor jullie lieve reacties en altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent die zich zorgen maakt! Zo spannend allemaal! Maar vandaag weer getest en hij is echt positief!! hihi Allemaal veel succes met de echo's en de komende maanden!!