Ik heb ergens een soort tussenwandje gezien om in bad te zetten. Dan kan je kind in bad zonder dat het hele bad vol hoeft. Iemand een idee waar ik dat kan vinden?
Dacht dat je zelf vast al gegoogled had op badverdeler dus mijn gedachten was om eens badverkleiner te proberen. En jawel, in 1 keer raak Handig ding trouwens. Dat had ik eerder moeten weten.
Ideaal ding. Vrienden van ons hebben er 1. Maar hij ligt wel zo om als je kleine er tegenaan stoot...
Wij hebben ook een babybadje op zo'n standaard maar ze is zo druk dat ik van ben dat het ding omgaat.
Mijn kinderen gingen toen ze wat kleiner waren in een cement kuip van de Gamma. Past prima in de douche en mooie hoogte. Misschien niet zo sjiek maar ik ben nogal praktisch ingesteld.
Hoezo? Ons babybadje was van plastic en deden wij uiteraard zonder standaard in het grote ligbad. Dus bad in bad zeg maar. Geen krassen hoor terwijl we dit toch jaren zo gedaan hebben.
Vanaf het moment dat ze op hun buik konden liggen deden wij ze op een antislipmat in het grote bad met een klein beetje water. Vonden ze meteen geweldig. Badboekje erbij en badderen maar.
Nou ik zou dat dus niet durven, hard plastic in ons bad. Onze zoon beweegt zo wild dat het badje zou verschuiven door het grote bad. Vandaar mijn vraag
Dit valt mee hoor. Hier had ik ook een bewegelijke baby en deed toch het babybadje in het grote bad. Doordat het badje gevuld is met water beweegt het niet.
Ik heb een druk kind en hadden de baby bad op de vloer van de douche staan en die verschoof echt geen millimeter hoe druk hij ook was. Het water maakt het badje ook zwaar en de rubberen doppen onder het badje zorgen dat deze niet kan verplaatsen.
@Bubblez, het badje is echt zwaar met kind en water. Mocht je het toch spannend vinden kan je er altijd een handdoek of dweil onder leggen. Of een antislip mat.