Hier ook 2 katten, komen wel alle 2 buiten maar het 's nachts zijn ze binnen en je ziet 's ochtends precies waar ze gelegen hebben! Dus hier word elke ochtend gepoetst zodat alle haren (zo goed als ) wegzijn. Vaak alleen stofzuigen en zodra Joris een middagdut doet dweilen... En hier ook laminaat en een speelkleed, al vanaf dat Joris op de grond speelt! En haren wat ze op de handen "meenemen" gaat niet richting de mond hoor! Als ze iets vinden (speeltje of ietsdergelijks) dat gaat naar de mond, dus niet direct plukken kattenhaar! En hier Joris ook al regelmatig bij de kattenbak weg moeten halen, was op een moment echt favoriet...
Hier 2 honden en 2 katten (ook 2 hamsters maar die haren niet echt he ) mijn honden of katten gaan onder geen beding de deur uit. of het moet er heel raar aantoe gaan bijv bijten en echt erge allergie ofzo maar ader nooo way Ik heb net zo vee voor die dieren gekozen als voor de kleine dus ik meet met dezelfde maat hieron hoor. ALs hij straks kruipt gaat hij ook zeker haren tegenkomen, probeer elke dag te zuigen maar het haalt niet veel uit want het lijkt altijd alsof ik me stofzuiger zak in huis geleegd heb ofzo. Hij gaat vast niet dood, is goed voor de weerstand. Niet perse naar de TS bedoeld maar vind gewoon dat dieren te makkelijk en snel worden we gedaan. Hoop niet dat ik mensen tegen het hoofd stoot zowel excuses. Maar vind gewoon dat je van te voren dan beter moet nadeken. En ja ookik baal wel eens van de haren maar dat zou echt nooit en te nimmer een goede reden zijn voor MIJ om ze weg te doen. Denk er goed over na, haal een lekkere swiffer in huis of zo een microvezel doek van de action, werken toppie, zet die in de hoek van je kamer of kast of weet ik het en haal die paar keer per dag door t huis, werkt prima. Succes en denk eraan straks kruipt die kleine niet meer maar heb jij mooi wel je katten weg gedaan, misschien krijg je spiijt.....
Ik zit er over te denken dat als we een speelkleed aansschaffen, die elke avond op te rollen voor we naar bed gaan, zodat de katten er iig niet op kunnen liggen snachts. En verder tjs hier ook stofzuigen dweilen elke dag, het is niet anders. Hier 2 katten overigens (waren er 3) en ze zijn meer binnen dan buiten,.
hier ook 4 katten en 2 die flink verharen. Ik stofzuig en dweil iedere dag. en als het een doldwaze uur bij de katten is geweest haal ik er een wisser door heen. Dus voor mij geen probleem en ben ook totaal niet van plan om mn beesies de deur uit te doen.
Wij hebben een hond,en die haart op zich niet gigantisch uit,maar heeft wel lange krullen,leuk om aan te trekken Whaha,maar ik stofzuig elke dag,en dweil ook elke dag.Daarbij slaapt de hond op ons bed,dus wordt het bed 3 elke maandag en soms donderdags al weer verschoond. Je kleintje krijgt ergere dingen binnen dan een paar haren hoor Maar kan me wel voorstellen dat je zo denkt,probeer je er niet te druk om maken,net wat de rest zegt:Weerstand moet érgens vandaan komen
wij hebben een binnenkat . ik zuig elke dag en ontworm regelmatig en voor de rest maak ik me er niet zo druk om de kleine is nu 14 mnd een heeft er nog nooit iets v gekregen. gr gerda