welke tandenborstel/tandpasta en welke lepeltjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Selena, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena

Selena Lid

9 mrt 2008
    26
    0
    0
    juf
    Deventer
    Hallo

Welke tandenborstel gebruiken jullie voor de eerste tandjes en natuurlijk ook welke tandpasta?

En wat zijn nou fijne en goede lepeltjes voor de eerste hapjes?

groetjes Selena

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik gebruik een tandenborstel met Pino erop, (weet zo niet welk merk het is) en de tandpasta van Elmex. Daar zit al iets van een mintsmaakje aan zodat het later makkelijker is om over te stappen op gewone tandpasta. Deze is niet zo bubblegum zoet als sommige merken zijn.

Ik heb een paar Nuby lepeltjes, die zijn gemaakt van wat zachter plastic en ze geven ook aan als het eten te heet is. Dan verkleurd de lepel... Overigens vind die lepel wel heel snel dat het te warm is... :)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb een standaard peutertandenborstel van de supermarkt gekocht. En we gebruiken elmex. Dat heb ik zelf ook altijd. Dus dan is hij wat gewend aan de smaak, en kan straks mooi met mijn mee poetsen.

Lepeltjes verschilt nogal. We hebben korte, lange, breed, smal. Rechte en kromme.
    Maar voor de eerste hapjes hadden we de nuby, gewoon een middelgrote, rechte lepel.

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik gebruikte een tandenborsteltje met zo'n gaatje erin volgens mij van een bekend merk: Jordan of Oral B en tandpasta ook van een bekend merk van 0 tot 2 jaar (die je uiteraard niet hoeft te spoelen)
    Weet alleen zo de exacte merken niet meer... (is al lang geleden...)

Lepeltje: ik vind de lepeltjes van de Hema heel erg fijn. Lang en er zitten geen randen aan.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik gebruik de tandenborstel en tandpasta van het Etos merk, wel de speciale voor kinderen natuurlijk.
    Ook lepeltjes van het Etos merk.
    Ik ben Etos fan :D .

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    bij de eerste tandjes had ik een tandenborstel met zo'n bijtring eraan
    en nijntje tandpasta die andere vond youame te zoet

Deel Deze Pagina