Hey meiden, Wij gaan zaterdag met ons zoontje naar de Apenheul, het is een flinke rit voor ons.. Aangezien dat maar tot 18.00uur open is willen we erna nog uiteten en dan rond bedtijd van Naud onze bijna 2uur durende reis terug naar huis gaan maken.. Weten jullie een kindvriendelijk restaurant in Apeldoorn (buurt apenheul).. Dan bedoel ik dus iets met een speelruimte ofzo?! Alvast bedankt voor het meedenken..
Bud's restaurant, daar is een buitenspeelplek en staan buiten ook tafeltjes. Een klimrek, zandbak en nog wat leuke dingen. Is niet ver van de Apenheul af, kleine tien minuten denk ik. Lekkere kip en een actief kind kan zich hier goed vermaken. Juffrouw Tok, een restaurant aan het andere eind van Apeldoorn. Dat zit naast Malkenschoten, maar dat zal wel dicht zijn dan. Binnen is een kleine speelruimte, maar vind het niet echt leuk en je kunt er geen toezicht houden, is dus eigenlijk voor iets grotere kinderen. Zit ook wat verder van de Apenheul af, maar als jullie toch naar het zuiden moeten wel in de goede richting. En in Hoenderloo zit een pannenkoekenrestaurant met een speeltafel met Duplo en knuffels. Je hebt goed zicht op je kind en ze hebben lekkere pannenkoeken. Ik zou zelf voor optie 1 of 3 gaan. Hé, heb je nu net een ticker aangemaakt of zag ik hem net niet?
Welkom bij 't Pannekoekhuis Deze is aan de deventerstraat. Verder is juffrouw tok een pannenkoekenrestaurant geworden. Verder wel leuke restaurants maar met weinig speelplek. Dus dat is niet wat je zoekt. Veel plezier !
Andere leuke restaurants mogen ook wel, dan neem ik een eigen kleurboek en wat te spelen mee.. Maar vind het altijd fijn als er meer kindjes zijn, dan heb je vaak ook meer begrip als hij niet muisstil aan tafel blijft zitten
Maar dat is in beide pannenkoekenrestaurants (Deventerstraat ken ik niet goed, vind ik veel te klein en benauwd) en Bud's zeker zo. Daar lopen/rennen altijd kinderen rond.
In voorst heb je ook nog een pannenkoekenrestaurant, daar heb je buiten ( en binnen) een heel kinderspeelparadijs. Is wel wat verder rijden, maar ook superleuk. Maar voor jullie ws. de verkeerde kant op rijden gok ik. Zal nog even verder voor je denken.
Wat ik een heel leuk restaurant vind met héle lekkere pannenkoeken is het pannenkoekenrestaurant in Ugchelen: 't Pannekoekhuis Ugchelen - Home Ze hebben een speelruimte voor kinderen en zijn (zoals de meeste pannenkoekenrestaurants natuurlijk) echt ingesteld op jonge bezoekers. Ugchelen ligt ten zuiden van Apeldoorn, tegen Apeldoorn aan. Wij gaan er waarschijnlijk zaterdag ook eten, dus wie weet tot dan