Hallo dames, Ik ben op zoek naar een tankini met een beugel. Ik ga in juni op vakantie en wil niet in bikini dus dacht dat dit wel een goeie optie is. Ik heb een grote cupmaat en kan op internet alleen maar dure tankinis vinden rond de 60-100 euro. Hebben jullie tips????
Ik vind tankinis van Freya helemaal top. Ze zijn prijzig maar ik koop altijd via Britse ebay. Daar kan je een mooie tankini scoren voor kleine prijs. Kijk ook voor merken zoals PourMoi, Panache. Ook heel leuke spullen.
Ik heb mijn tankini cup E (heb normaal F, maar viel redelijk groot) gewoon bij hunkemoller gekocht, zit een soort bh met beugel in vast gemaakt.
Hoi hoi. Ik heb cup g. Heb vorig jaar een tankini bij livera gehaald. Meende rond de 30 euro. Hier zit geen beugel in maar een binnenstuk wat het zelfde effect heeft.
Ik heb een dure van het merk Anita. Cup E met beugel. Die zit op zich goed, maar doe em toch niet supergraag aan i.v.m. met mijn (nog) te dikke buik....
Ik heb ook een grotere cupmaat. Maar koop dus wel bikini's die wat duurder zijn. Weet ik tenminste zeker dat ie de hele dag goed blijft zitten. Wil niet de hele tijd naar beneden kijken om te checken of alles nog op de goede plek zit. Doe er dan ook wat langer mee.
Beachwave - tankini? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik heb deze. Zit geen beugel in maar zit wel stevig genoeg. Werkt bij je buik wat corrigerend. Valt alleen erg klein dus je moet m wel 1-2 maten groter bestellen. Broekje vond ik niks, heb ik een ander zwart broekje bij gekocht. Maar verder ben ik er erg tevreden over.