het kan geen kwaad mijn kat lag hele dagen op me buik omdat ik alleen plat mocht liggen de laatste weken . mijn zoontje vond het zelfs leuk ook nog die begon ineens te trappen en de kat bleef lekker liggen . vind het juist lief dat de kat zo aanhankelijk was maar nu is me zoontje er en de kat doet net of hij geen aandacht krijg terwijl hij nog net zoveel aandacht krijg als voor en in de zwangerschap
dit is echt een heel leuk topic! tussen alle 'zorgen' onderwerpen en onduidelijkheden is dit echt heel leuk. Ik heb moeten lachen, heel hard. Een van mijn katten komt ook steeds op schoot, ook op mijn zij.. daar kan ze uren liggen .. zo liggen we uren samen op de bank tv te kijken. Ik geniet er zo van.
ik gooi gewoon die hele bak leeg. zo kom ik er ook niet aan. goed handen wasssen . ik heb er ook 2. het vrouwtje weet best datik me anders voel wand die hobbelt steeds achter me aan.. wil op me liggen pfff soms word zo moe van hahaha verder zijn ze wel ergg lief en gelukkig niet 8.5 kl
Waarom mogen katten eigenlijk niet in de box komen? Weten jullie dat (behalve om hygiënische redenen)? Ik zie op mijn babyfoto's altijd dat onze kat van vroeger altijd bij mij in de box lag. Vroeger dachten ze daar dus denk ik anders over... Hier merk ik aan de oudste poes ook dat ze een stuk aanhankelijker is. Schootkatten zijn het nooit echt geweest, dus op zich merk ik daar nog niet veel verschil in. Liefs, Josien
ik ben nu over de 40weken en mijn drie grote honden liggen ook altijd met hun grote koppen op mijn buik het schijnt dat hoe groter de buik hoe lekkerder ze het vinden... ze zijn erg beschermend en aanhankelijk naar mij toe
Vind het een heerlijk topic om te lezen! Ik denk nu echt wat zijn katten toch heerlijke wezens... Die van mij volgt me ook overal en waar ik zit/lig komt ze ook. Moet er niet aan denken om haar ooit weg te doen, dus hoop dat het goed gaat als de beeb er is. Mijn kat vind de kinderwagen nogal interessant. Ze sprong erin voordat ik het ding goed en wel had uitgepakt. Ging ook nog ff lekker knorren en stampen erin hahaha vond het wel een grappig gezicht, maar heb er nu toch maar een laken over gedaan
wat betreft de kattenbak: die hoef ik nu ook niet te doen. Thuis hadden/hebben we altijd katten gehad. Ook kittens, dus ik denk dat ik wel een keer besmet ben geweest met Toxoplasmose. Maar ja wie wil nou niet 9 maanden geen kattenbak verschonen De kinderwagen staat in een aparte kamer. Als ik daar moet zijn om te strijken, loopt de poes al heel snel, met grote ogen, naar de reiswieg om erin te gaan liggen.
Hallo Allemaal, Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen, vorige week was ik helaas ong voor 2 dagen. Nu heb ik 3 nachten terug krampen in mijn buik gehad, maar nu komt mijn katje elke x bij mijn liggen maar ze wilt perse op mijn buik! Ben ik nou wel zwanger? ik durf geen test te doen (teleurstelling) Groetjes
sorry yasmine je zult toch echt een test moeten doen.. maar katten voelen het wel aan ja.. ik zei dit weekend nog tegen mn vriend : "zouden ze het weten, want ze komen om de beurt op mn buik liggen." heb 3 katten. de honden geven nog niet duidelijk iets aan.
Yasmin ik zou ook gewoon gaan testen ze voelen het vaak wel aan maar sons hebben ze ook gewoon zin on bij je te liggen Marieken volgens mij voelen katten het eerder aan de honden maar weet het niet zeker hiihihihihihi
ik heb ook elke avond als ik op de bank zit ons poezebeest op schoot of op mijn buik. Als ze niet op schoot kan ligt tegen mijn been aan. S'nachts ligt ze regelmatig op mijn zij.. niet echt comfortabel lijkt mij hahaha... Nu ligt ons kattebeest naast me... Die komt anders nooit bij me liggen...
Hoi dames, bedankt voor jullie reacties . Ik heb gister dus een test gedaan en die was negatief , ben ik misschien te vroeg met testen?, omdat ik dus vorige week de maandelijkse periode had, mijn katje kwam af en toe knuffelen maar ging na 2 min weer altijd weg, nu blijft ze gewoon komen en per se op mijn buik, en dan gaat ze met haar pootjes drukken en ze maakt geluid als ze dat doet.