scooterongeluk(je) gehad

Discussion in 'De lounge' started by sylcor, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Vanmiddag lekker op de scooter naar Zandvoort (vanuit Haarlem).
    De vader van mijn vriendinnetje ging trouwen en ging bij de ceremonie kijken. Op de terugweg aangereden door een auto!!
    Ik ging rechtdoor en die man wilde rechtsaf, dat mag als je goed kijkt en mij voorlaat gaan. Maar helaas die man dacht er anders over. Dus boem en ho! Ik in vette schrik!! Stond helemaal te shaken.
    Mijn knieën en enkel liggen open. Mijn schoenen en sprijkerbroek zijn stuk. Mijn stuur van me scooter staat giga scheef en kan daardoor ook niet meer op stuurslot. De rechterkant is helemaal beschadigd en mijn remhendel staat achterste voren...

Pfffffffff ben nu bijgekomen van de schrik, maar heb nu dus een hoop te regelen....

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jeetje meis!!! Gelukkig kan je het nog na-vertellen :)

3. Dana

Dana Niet meer actief

jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent, gelukkig is het relatief goed afgelopen. die automobilist voelde zich zeker heel lullig....

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nou dat gevoel kwam iets later bij hem. Ik vertelde tegen een getuige dat hij mij voorrang moest geven en zei beaamde dit. Toen ging hij even kijken op de borden enzo of het idd wel zijn schuld was haha.
    maar tijdens het invullen van het schadeformulier heeft hij wel 10x gevraagd of het wel goed ging en dat ik thuis rustig oest kijken of ik meer schade had.

5. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Ai, kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Hoop dat je alles netjes vergoed krijgt en dat je wonden snel helen.

6. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Jeetje dat is schrikken ja!
    Nou doe maar rustig aan want je zal
    vast ook nog wel spierpijn gaan krijgen.
    Heb je er wel politie bij gehaald?

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    dank jullie wel!
    De spierpijn is langzaam aan het komen....mijn bovenarm kan niet zo goed meer omhoog en benen uitelkaar niet, dan heb ik het gevoel dat mijn lies uitscheurd...
    Nee geen politie, waren nette mensen uit Bloemendaal;) en hebben meteen het schadeformulier ingevuld

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Jeetje dat is schrikken he? Ik heb het 2x gehad met m'n brommer jaren terug. Dezelfde situatie als jij, alleen bij mij reed die auto heel snel door, dus kon ik de schade zelf betalen :( De 2e keer heb ik wel papieren ingevuld met de automobilist en kreeg ik de schadekosten ook netjes terug. Dus hopelijk kun je je scooter laten maken en sterkte met je spierpijn ;)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Tja daarom moet je als automobilist dus altijd een her-controle doen voor het afslaan...
    Gelukkig valt de schade mee...Succes met alle regeldingetjes!

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Dank jullie wel!!!

wel heel lief, de automobilist belde mij net om te vragen hoe het met me ging en dat hij het formulier al op de post had gedaan...

Share This Page