Als het altijd thuis laten! Al dat gesjouw is voor de meeste katten echt heel stressvol. Die twee dagen alleen, of elk geval minder aandacht, overleven ze wel. Ze hebben immers ook elkaar. Misschien wat extra speelgoed-dingetjes voor ze kopen voor dat weekend.
Dat van mijn man was natuurlijk een geintje.. Als ik thuis ben schep ik direct de bak leeg als ze erop geweest zijn , we hebben er 2 binnen trouwens. Maar dat is maar net wat je zelf prettig vindt natuurlijk.
Bedankt voor alle reacties, thuis laten is denk ik de beste optie. Ik ga alleen nog even bekijken hoe we het gaan invullen En misschien dan toch de buurvrouw vragen, het is meer dat ik mezelf bezwaard voel, maar ze bied het zelf aan. We gaan pas eind van het jaar boeken denk ik, dus ik heb nog even
Het park is 20 min rijden. Dan ga je toch een paar keer ff naar huis. Om ze eten te geven ed. Desnoods slaapt 1 van jullie thuis. En rijdt in de ochtend naar het park
Klopt dit zijn allemaal opties die opzich heel goed kunnen, alleen weet ik nu al dat mijn ma alleen maar negatief gaat zitten doen als 1 van ons heen en weer gaat oid. Ik heb er lak aan hoor, daar niet van, maar misschien kunnen we het gemakkelijk oplossen als de buurvrouw toch bijspringt
Weet je, het fijne aan 2 katten is, is dat ze elkaar hebben. Wij hebben ze altijd thuis gelaten met vakanties. En als je dan thuis komt, alleen maar lieve kopjes en kroelen . Als we nu de koffers tevoorschijn halen gaan ze zelf al ergens weg van ons liggen haha. Zo van, is het weer zo ver......
Wij laten ze zelf altijd thuis. De buren verzorgen ze dan. En dan maar iets minder aandacht, denk dat ze liever thuis blijven en dan maar minder aandacht. Zeker ook omdat ze elkaar hebben en het is maar tijdelijk. In pension krijgen ze ook niet veel aandacht. Buren doen ook iedere dag kattenbak leegscheppen en 2x per dag eten geven. Werkt voor mij goed genoeg. En katten minste stress.
Ik zou altijd thuis laten. Heb mijn kat eens 2 weken naar een heel goed aangeschreven pension gedaan. 40 minuten voor gereden want ik wilde alleen het allerbeste voor mn katje. Extra Ingeënt en alles je weet het wel. Helaas, na drie dagen in het pension kreeg ze kattenziekte en heeft ze de andere 1,5 week in dr hokje van 1 bij 1 m moeten blijven omdat ze anders de andere katten kon aansteken. Ik heb keihard gehuild toen ik dr ophaalde. was ook nog een antibiotica kuur nodig om haar weer beter te krijgen. Beestje voelde zich zo slecht! Ze hoestte als een oude kettingrokende man. Dit nooit meer.
20 minuten afstand ik zou zelf ff op en neer rijden het is alsof je een boodschap gaat halen bij de appie!
In onze oude woonplaats, kon je een poezenoppas inhuren. Deze kwam twee keer per dag langs en dat vond ik ideaal. Ook voor de kat het fijnst. Na onze verhuizing is dit geen optie meer. Hij gaat nu naar een fijn pension als we langer dan een paar dagen weg zijn. Anders vragen we de buren, maar ik vind het vervelend om deze er lang mee op te zadelen.